![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Nelipilareista ei kyseisen firman tuotteista ole kokemusta, mutta noita 2 pilareita on useammankin kaverin verstaalla täälläpäin enkä ole kuullut että olisi mitään ongelmia ollut.
|
|||
|
|||
![]()
^ Jos oikein ymärsin, Ruusulehdolla on nosturit työpaikalla, artsilla kotona?
Jos kyse on autokorjaamosta, niin siellä käytetään nosturia viikossa enemmän kuin kotitallissa vuodessa. Kiinannosturit on yleensä kotikäyttöön ihan hyviä, ammattikäyttöön on taas eri vehkeet. |
|
|||
|
|||
![]()
Itse ostin 3000Kg saksinostimen kempeleestä kumpareen vierestä ;(
Itse nostimen runko ja sylinterit oikein vahvat mutta sähkö kaappi ei täyttänyt mitään tyyppikilvessä vaadittuja CE vaatimuksia. Ei ollut mitään toimivaa maadoitusta missään. Pääsulakkeet jotain semmosta tyyppiä mitä euroopassa ei käytetä. Kun kytkin 3vaihe kaapelin kiinni oikeassa vaihde järjestyksessä niin hydraulipumppu pyöri väärin päin. Tässä tapauksessa sähköturvallisuus määräyksiä kierretään kun laitteeseen ei kytketä valmiiksi liitäntä johtoa. T : Ismo |
|
|||
|
|||
![]()
Meille tuli IKH:n yksipilarinostimessa myös johto ja 3-v pistoke mukana irrallisena. Jonkin verran sähköstä perilläolevana meinasin kytkeä itse. Jotenki ei kuitenkaan ymmärrys riittänyt, joten soitin paikalle tutun sähkärin. Hetken ihmeteltyään totesi laitteen toimivan yhdellä vaiheella ja kytki siihen suko-pistokkeen
Viimeksi muokannut Ippe69 : 14.09.2020 15:46 |
|
|||
|
|||
![]()
Onko noista siirrettävistä 1-pilarinostimista kokemuksia? Mulla on käytössä tuollainen talliosake ja sinne ei lattiaan saa tehdä mitään porauksia joten kiinteät nostimet ei tule kyseeseen. Veljellä on tallissaan tuollainen ajosilta nostin mutta siinä on se ongelma että sillat on tiellä ihan kaikessa oli sitten kyse auton sivulla tai alla tehtävistä töistä. Rengas ja moottori hommat sillä onnistuu hyvin mutta muuten se on aika paljon tosiaan tiellä. Omaan silmään tuollainen siirrettävä 1-pilari nostin voisi olla paras ratkaisu tähän tilanteeseen mutta kokemusta niistä ei ole. Hinnat näyttävän pyörivän siinä 3500€ sis alv kieppeillä mikä on about tuplat verrattuna noihin kiinteisiin 2-pilari nostimiin mutta ei auta kun semmoisen asentaminen ei onnistu.
Tässä pari joita olen katsellut https://www.twinbusch.de/product_inf...roducts_id=154 https://www.elekma.com/autonostimet/...nostimet/c/11/ |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pakkasnestemittareista kokemuksia? | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 25.01.2010 08:19 |
kokemuksia | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.12.2008 20:14 |
KOKEMUKSIA DAIHATSUSTA?? | RJ70 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.03.2007 23:03 |
Offitalvirenkaat, kokemuksia? | Killman | Tekniikka & Jutustelu | 60 | 12.11.2006 22:13 |
KOKEMUKSIA ? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 22.02.2006 09:10 |