Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.08.2020, 14:07
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.564
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pahtis Näytä viesti
Ai perkule joo, no hyvä että selvensit ja juu en nopialla haulla löytäny ku defeen mutta vilahti toissapäivånä kyl disco1.
Korissa olevat kannattimet, tulee ainakin eessä helmakoteloon ja lattiaan kiinni. Jos ei selventäny vielä niin huomenna illasta otan kuvat mitä tarkoitan.
Kuinkahan mädät ne helmat on muutoin? Jos ostaa inner sillit niin niissä tulis helman etu-, ja takapään korikorvakot mukana.

__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.08.2020, 15:59
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.015
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AVRO Näytä viesti
Kuinkahan mädät ne helmat on muutoin? Jos ostaa inner sillit niin niissä tulis helman etu-, ja takapään korikorvakot mukana.
Juuri näin

https://www.paddockspares.com/rr124l...nd-4dr-lh.html

https://www.paddockspares.com/rr124r...nd-4dr-rh.html
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.12.2020, 13:50
Hirppari Hirppari ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 06.05.20
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 3
Perusasetus

Rangen bensatankki


Moro. Elikkä kyseessä - 89 range roveri. Tankki vuotaa mittarianturin läpiviennistä. Tiiviste ehjä mutta se metallinen kiristys rengas on ottanu itteensä, mutta ehjä kuiten. Tippasee alareunasta. Onko kukaan laittanu jotaki tiivisteliimaa tai jotain joka kestäis bensaa? On aika hurja läpivienti muutenki, mietin että auttaako uusi kiristysrengas mitään.. Tai onko jollaki antaa vinkkiä kyseiseen ongelmaan?
Kiitos
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 23.12.2020, 09:05
pahtis:n Avatar
pahtis pahtis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.07.12
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 285
Perusasetus

Tuulilasin yläkarmi


Oiskohan kellään tietoa 100% varmuuella että käykö ja onko täysin sama tuulilasin yläkarmi rangessa ja discoissa? Nimittäin rankusta on mävönny pois suurin osa ja yhtenäistä pätkää on max 15-20cm jossa vielä rautaa..
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_20201203_192409.jpg‎
Views:	139
Size:	200,6 Kt
ID:	98042   Click image for larger version

Name:	IMG_20201203_192358.jpg‎
Views:	172
Size:	211,7 Kt
ID:	98041   Click image for larger version

Name:	IMG_20201203_192427.jpg‎
Views:	147
Size:	190,7 Kt
ID:	98043  
__________________
PRKL!! Ajetaan viat esille!
Toyota landcruiser LJ70 -92 EX.
Range Rover Classic -88 3,5 EFI
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.12.2020, 09:15
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.564
Perusasetus

En tiedä auttaako, tossa on kuva -90 Rangen yläkarmista. Selällään laattialla, oikea A-pilari pystyssä. Vaihdoin -87 autosta karmin tohon -90 vehkeeseen, näissäkin oli A-pilarin sisäsyrjä jo erilainen.
EDIT: äh, luinkin väärin ja hakusessa onkin Discon yläkarmin olemus. Olkoot tämä tässä kuitenkin.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.

Viimeksi muokannut AVRO : 23.12.2020 09:18
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 23.12.2020, 09:41
pahtis:n Avatar
pahtis pahtis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.07.12
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 285
Perusasetus

Siinäpä vähän ennen ja jälkeen miten muuttunu ja tulee vielä muuttumaan.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_20190802_180241.jpg‎
Views:	165
Size:	427,4 Kt
ID:	98047   Click image for larger version

Name:	IMG_20190802_180301.jpg‎
Views:	177
Size:	435,4 Kt
ID:	98048   Click image for larger version

Name:	IMG_20200815_142559.jpg‎
Views:	165
Size:	272,3 Kt
ID:	98049   Click image for larger version

Name:	IMG_20200816_135836.jpg‎
Views:	170
Size:	574,7 Kt
ID:	98050   Click image for larger version

Name:	IMG_20200815_133037.jpg‎
Views:	172
Size:	393,9 Kt
ID:	98051  

__________________
PRKL!! Ajetaan viat esille!
Toyota landcruiser LJ70 -92 EX.
Range Rover Classic -88 3,5 EFI
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 23.12.2020, 09:43
pahtis:n Avatar
pahtis pahtis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.07.12
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 285
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AVRO Näytä viesti
En tiedä auttaako, tossa on kuva -90 Rangen yläkarmista. Selällään laattialla, oikea A-pilari pystyssä. Vaihdoin -87 autosta karmin tohon -90 vehkeeseen, näissäkin oli A-pilarin sisäsyrjä jo erilainen.
EDIT: äh, luinkin väärin ja hakusessa onkin Discon yläkarmin olemus. Olkoot tämä tässä kuitenkin.

Joo siis kaikki neuvot tarpeen että sais ilman hitommoista hitsailua korjattua tuo -88 rankun karmi, ei tohi rälläköidä auki jos ei löyvykkää ehjempää karmia..

Edittiä. Miten paljon erilaiset nuo karmit oli? Ja oliko toi 90 range rrc vaiko p38?
Ja saako nuita karmeja uusia mistään? Ja mitähän sitä keksii ettei tulevaisuudessa mätöä..
__________________
PRKL!! Ajetaan viat esille!
Toyota landcruiser LJ70 -92 EX.
Range Rover Classic -88 3,5 EFI

Viimeksi muokannut pahtis : 23.12.2020 09:53
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 23.12.2020, 13:41
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.564
Perusasetus

RRC toki. -87 A-pilari on sisäpinnaltaan ikäänkuin ulkopintaa mukaileva, kun taas -90 on pullistettu kabiinin suuntaan. Käytännössä ero on vain pilarin kokonaispaksuudessa ja sen saa pienellä paikalla mulkattua tasoihin alapäässä.

Kaipa tuo karmi säilyy vähän paremmin kun maalaa sen kunnolla kunnon maaleilla ja laittaa vettä imemättömän tiivisteen kattopellin-kehikon väliin. Toki se yläreuna sisäpuolelta oli vähän ihmeellinen, mahtaisko sinne jäädä esim kattopellistä mahdollisesti valuva kondenssivesi muhimaan tuulilasin tiivisteen ja karmin väliin. Mulla oli niin paljon tursotettu possua sinne että tiiviste pullotti ihan reilusti, uusi tiiviste asettui paljon paremmin mutta näytti muistaakseni siltä että vois olla mukava kosteuden pidätin.
Ja eiköhän vesi, varsinkin suolasellainen, mene ulkopuoleltakin sinne lipan alle muhimaan. Suolassahan nämäkin on alunperin tapettu.

P38 on jo ihan erilainen kaikkialta eikä edes ruostu niin hanakasti kuin nämä vanhat.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj:n omistajat tänne. Kratz Tekniikka & Jutustelu 2307 17.07.2025 10:19
4Runnerin omistajat tänne Daddy's Toy Chit-Chat 34 12.10.2022 09:51
Volvon omistajat tänne hoojii Chit-Chat 77 12.12.2014 23:54
Jeepin Omistajat Tänne KössiKenguru Chit-Chat 114 03.10.2012 19:02
SUOMENPYSTYKORVAN Omistajat Tänne. hoojii Chit-Chat 7 28.05.2011 21:46


Sivu luotu: 02:57 (GMT +2).