![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Tää on nyt ihan taas TeoriaTane tyyppistä jauhantaa...en tunne ko.moottoria. 31 renkaillakaan ei luulisi olevan kehän puoleen noin paljon vaikutusta. Vai mikä siinä on vakionrengas?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Termostaatti on näissä alavesiletkun lähdössä lohkossa eli syylärin yläreuna kyllä lämpenee vaikka termari kiinni.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ilmasin jäähdytysjärjestelmän. Tuli jonkun verran ilmaa pois ja neste kiertää. Eli se ainakin on tarkastettu. Moottorin lämmöt normaalit ja lämmintä pukkaa hyttiin.
Suuttimet pääsen kattoo viikonloppuna. Mietin vaan, että olisi varmaan jotain käyntihäiriöitä, mustaa/Valkosta putkesta tms jos suutin kusee? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Parempaa kokemusta tommosella ajamisesta omaamatta niin sivulliselle kuulostaa aika normaalikulutukselta.
Henkilöauto 3 litrasella dieselillä automaatin kerä vie helposti 8-9l/100km maantiepainotteisessa ajossa. Äkkiä tollanen maasturi isoilla pyörillä vie komeasti päälle kympin. Onko varmistettu että vikaa ei ole voimansiirrossa,jarruissa,pyörissä? Vierintävastus jos lisääntyy esmes laahaavan jarrun takia niin näkyy äkkiä kulutuksessa. Tuollainen voimalinja ja auto vielä herkemmin. Kone vaivat luulisi tuntuvan jos niin isoja että ison eron tekee kulutukseen. Luistaako laatikko jatkuvasti? |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Etujarrut käyty läpi, laahasivat aikaisemmin pahoin, kuskin puolen etusatulaa sai liotella hetken aikaa, että sai männät irti...takajarrut ei laahaa. voimansiirto käyty läpi, peräöljyt vaihdettu, jakolaatikko tarkastettu, automaatin öljyt tosiaan vaihdettu juhannuksena, laatikko muuttui heti parempaan suuntaan, aikaisemmin nykäisi vähän 2-3 vaihdon välillä, nyt ei juurikaan tee sitä, ei edes kylmänä. Tuossa laatikossa ei oo turbiinilukkoa ollenkaan mun käsittääkseni, niin se antaa nyt aina vähän läpi. Laatikko on aisin warnerin a343f. Nelonen / overdrive kytkeytyy päälle vasta 90kmh vauhdissa tai sitä kovempaa ajaessa. Sillon kuulostaa, että on melko pitkä välitys, moottorin ääni muuttuu heti raskaamman oloiseksi... |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KZJ 90 / 95 -asiaa | sikasäkissä | Tekniikka & Jutustelu | 252 | 05.08.2022 22:24 |
Hj asiaa | autotohtori | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.02.2013 00:15 |
hj asiaa | k81 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.03.2008 00:12 |
Uaz asiaa... | samisami2 | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 31.01.2005 15:42 |
Hj-60 asiaa... | Mikusban | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.01.2005 14:38 |