Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 29.05.2020, 16:17
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.155
Perusasetus

D4D koneissa on kaiketi melko herkkä syttymään filtterin valo. Vedenerotin on yksi, toinen kriteeri valon syttymiselle on kai liiallinen ero jossain polttoaineen tulopaineessa ja paineessa suodattimen jälkeen? Ja juuri tuossa jälkimmäisessä raja-arvot on niin tiukalla, että jollain tarvikesuodattimella saattaa valo syttyä erittäin herkästi, vaikkei mitään varsinaista tukosta olisikaan.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
pajeroon öljy suodattimen siirtosarja Mustang66 Tekniikka & Jutustelu 0 30.12.2013 19:31
polttoaine suodattimen sijoituksesta! lacrits68 Tekniikka & Jutustelu 1 06.04.2012 21:30
T-BELT valo Hilux joa Tekniikka & Jutustelu 5 23.11.2008 16:08
Onko BJ:ssä suodattimen rinnalla vedeneroitinta? KarvaTurpa Tekniikka & Jutustelu 4 19.12.2006 16:50
Rangen ZF-automaattilootan suodattimen vaihto Paavo Tekniikka & Jutustelu 5 22.09.2005 11:12


Sivu luotu: 01:27 (GMT +2).