Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.05.2020, 16:16
Kuoppakonna Kuoppakonna ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 25.09.15
Sijainti: Jämsä
Viestit: 8
Perusasetus

Nissan D22 napalukot


Huomasin tuossa etupään ollessa ilmassa ja auton ollessa tapavetoisena että voimansiirto pyörii jakolaatikolle asti vaikka lukkojen pitäisi olla auki? Nissan Europe EPC VIN numerolla selatessa huomasin että lukkoja on olemassa kahdenlaista manuaalisten lisäksi. Itsellä on ylempi versio autossa. Mutta mikä näiden kahden ero on käytännössä ja pyöriikö muillakin takaveto päällä voimansiirto jakolaatikolle vai eikö mulla napalukot aukea? Neliveto toimii muuten ok. En löytänyt haulla vastausta tähän.

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	lukot2.jpg‎
Views:	289
Size:	1,67 Mt
ID:	95655  
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.05.2020, 16:29
MetAxi MetAxi ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.03.09
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 514
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuoppakonna Näytä viesti
Huomasin tuossa etupään ollessa ilmassa ja auton ollessa tapavetoisena että voimansiirto pyörii jakolaatikolle asti vaikka lukkojen pitäisi olla auki? Nissan Europe EPC VIN numerolla selatessa huomasin että lukkoja on olemassa kahdenlaista manuaalisten lisäksi. Itsellä on ylempi versio autossa. Mutta mikä näiden kahden ero on käytännössä ja pyöriikö muillakin takaveto päällä voimansiirto jakolaatikolle vai eikö mulla napalukot aukea? Neliveto toimii muuten ok. En löytänyt haulla vastausta tähän.
Ei autossasi ole napalukkoja, jos ei ole jälkikäteen asennettu. Ja sen vuoksi kardaani pyörii, ja pitääkin pyöriä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.05.2020, 16:35
Kuoppakonna Kuoppakonna ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 25.09.15
Sijainti: Jämsä
Viestit: 8
Perusasetus

Kiitos vastauksesta, tämä selvensi paljon. Itse kun olen näiden nelivetojen kanssa vähän puuhastellut. Jotenkin ajattelin että kun näistä puhutaan aina että olisi automaattiset napalukot niin oletin että tässäkin olisi. Mutta se on siis lisävaruste ja selittääkin sen miksi voimansiirto pyörii.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.06.2020, 08:40
Nykk Nykk ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 13.06.20
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1
Perusasetus

Takavedon rengastus


Tuli hommattua tuollainen 98’ King cab jossa vielä ihan vakio kokoiset renkaat
Nyt olisi kesäksi tarkoitus hommata siihen isompaa kumia 15” vanteelle.
Mikä mahtaa olla maksimi minkä tuohon saa muutoskatsastettua ilman ongelmia.
Mietinnässä oli tuollaiset 31x10.5. Tuoko takaveto malli joitain rajoituksia vs neliveto
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.10.2020, 10:23
GrapL GrapL ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 16.09.11
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 245
Perusasetus

Nissan D22, mitenhä paljon pystyy keulalta kirraamaan vääntöjousia? Meneekö ajettavuus ihan perseelleen? Pitäs saada keulalle lisää tilaa kun 33" 12,5 ottaa kiinni hytin kulmaan ja puskuriin 10x15 et -44 vanteella..
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King KING CAP 4x4 WD kona Tekniikka & Jutustelu 26 03.09.2018 12:08
Nissan king cap tomppaa Tekniikka & Jutustelu 1 28.08.2011 10:04
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 29.01.2011 10:42
M:Nissan king cap O/M/V Ajoneuvot 0 21.04.2007 11:31
M. Nissan King Cap -91 Heze.R O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 23:22


Sivu luotu: 00:12 (GMT +2).