![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tekis mieli ostaa kesäksi joku edullinen kaksipyöräinen, jolla voisi kauniina kesäpäivänä käydä vähän kruisailemassa. Mahtaakohan tällainen halpis soveltua 192 cm / 110 kg ukolle: https://www.nettimoto.com/jincheng/jc/2524100
__________________
Tumpula Racing Team |
#2
|
||||
|
||||
![]() Itsekin vanhoilla päivillä uudelleen aloittanut....Lainaus:
![]() Se pitäisi koeajaa niin tiedät miltä tuntuu....? ![]()
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#4
|
||||
|
||||
![]() ![]() Jonkun verran on tullut ajeltua, tuolla ekan yhdeksän vuotta. Siinä rinnalla kävi muutaman vuoden Dnepr, tuon jälkeen pari Harrikkaa (Shovel-chopper ja Servicar-chopper) kunnes tuntui että kaikki tarpeellinen ja vähän muutakin on näiden kanssa koettu. Ehkäpä myös tasapainoaistin rikkominen, ettei kaksipyöräisellä pysy pystyssä, tuohon vaikutti... Olihan ennen tuolla tiellepääsyä jonkun vuoden projektina -52 BSA B31 chopper projekti, mutta se tuli pöljyyksissäni hukattua. Ei silloin resurssit riittäneet loppuun saakka tekemiseen, projektina meni eteenpäin, ja taitaa olla edelleen projektina... Silti toisinaan polttelee, että pitäisiköhän sitä vielä sortua. Sivuvaunun kanssa, tahi trike, niin ei olisi ihan niin tarkkaa sen pystyssä pitämisen pelkojen kanssa..? Eka bobberoitu Dnepr vähän kutittelee, josko kysyisi myisikö takaisin, tai jos lopettaisi köyhtymisen niin kaverilla olisi kyllä Ariel Square Four vaunupyöränä jouten... Kuten kuvasta näkyy, ei paljoa kelit häirinneet intoa. Kilpi piti saada vapuksi, joten varattua aikaa vastaan piti lähteä tottakai ajamalla, vaikka paku olisi ollut tarjolla. Paluumatka sitten osaksi menikin pakulla, sähkönpuutostaudin takia, ja kun ei jaksanut paria kilometriä enempää sohjossa työntää mokomaa. Eikä käynyt mielessä että puhelimen akulla olisi voinut ajaa takaisin, kuten vuosia myöhemmin tuli tehtyä "hiilivoimalan" hiilien loppumisen jälkeen, viimeiset sata kilometriä sähköä tehtiin Ericssonin akun voimin kipinälle. Otettiin sentään siitäkin kuvat, kukaan ei muuten olisi tuotakaan uskonut... |