Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.04.2020, 13:40
Rölli Rölli ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 20.11.04
Sijainti: Pöytyä
Viestit: 1.935
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MetAxi Näytä viesti
AdBlue tuli tietääkseni tuolloin, cooleri muuttui vesi-ilmatyyppiseksi.
Biturbo-koneen öljynkulutusongelmien piti loppua - 15 vuosimallissa osaparannusten myötä.

140 hv kone muuttui 150 heppaiseksi noihin aikoihin.

Jäin pois merkkiorganisaatiosta syksyllä -14, uudemmista mennään kaverien kertoman mukaan ja mutu-tuntumalla
Ainakin näin sivusta seuraavana samat ongelmat jatkuu yhä.
Crafteri syö oljyä mut tehtaan toleranssit sanoo et 0,5 litraa tuhannella on vielä normaalia. Tosin mulla ei mene noin paljoa. 5 tuhannen välein saa litran lisätä. Eli vaihtovälin ollessa 40000 saa siinä välissä lisäillä 8 litraa...
Työnantajalla on joitakin kymmeniä porttereita ja niissä ei ainakaan ole koneen ongelmat muuttunu mihinkään. Yläkertoja ja jakopäitä menee tasaseen tahtiin.

Kaveri on volkkarilla huollossa ollut ikänsä töissä ja joku aika sitten mietti ääneen et kun volkkaria kuitenkin pidetään hyvänä merkkinä ni kuinka paskoja ne muut sitten voikaan olla

Ei semmosta autoa tänä päivänä olekkaan missä ei vikoja olisi. Kyse on vaan siitä et merkkiä valitessa pitää päättää millaisten vikojen kanssa haluaa olla tekemisissä.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.04.2020, 16:23
Renegade:n Avatar
Renegade Renegade ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.12
Sijainti: Lakend
Viestit: 386
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rölli Näytä viesti
Ei semmosta autoa tänä päivänä olekkaan missä ei vikoja olisi. Kyse on vaan siitä et merkkiä valitessa pitää päättää millaisten vikojen kanssa haluaa olla tekemisissä.
Näinhän se juuri menee, ja siksi tässä arvotaan ja kysellään. Jakopää- ja kansihommat ei oikein käyttöauton kohdalla kiinnosta, jos auto seisoo pajalla. Vähän kiinnostaisi noita Mersukokemuksia kuulla, olisko noi Vitot kuitenkin luotettavampia kokonaisuuksia kuin Transportterit? Uudemmissa Vitoissa taitaa nelivetokin olla jo paremmin toimiva kuin vanhoissa..
__________________
- Broken Ribs Team -
- FJDC -
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.08.2020, 06:33
Renegade:n Avatar
Renegade Renegade ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.12
Sijainti: Lakend
Viestit: 386
Perusasetus

Ja niin se lähti pakettiautokuume. Kun löytyi hyvä ja vähän ajettu yksilö. Tai no, ainakin aihio... Jonkun kaivurikuskin vanha, haisi kuin konehalli. Lattiavanerin alla litratolkulla hydrauliikkaöljyä, joka tietysti piti putsata. Ja siitä se loma vierähtikin...

Lattiavaneri irti, työkaluina sirkkeli ja sorkkarauta. Olipahan sitten ihan vitun kovaa kiinni. No, peltilattian puhdistus. Ja siinä samalla seinävanerit irti, äänieristeet konttiin, huovan liimaus kattoon ja seiniin, uusi lattiavaneri, vähän sähköjä konttiin, väliseinän poisto. Ja pakollinen rengasjumppa Saa nyt kelvata toistaiseksi. Talven aikana täytyy rakennella vähän laatikostoja ja sänkylaveria.













__________________
- Broken Ribs Team -
- FJDC -
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mistä tulee hyvä mieli? Porvoon Hilma Chit-Chat 90 15.04.2016 17:50
Mistä hyvä/järkihintainen 24/12 alennin ukkonen7 Tekniikka & Jutustelu 28 29.09.2015 07:24
Mistä hyvä om603 tai 606 turbokone? GKC Tekniikka & Jutustelu 8 29.04.2013 21:24
OLKILUOTO 3 - hyvä pojat, hyvä Suomi! Urbancityboy Chit-Chat 32 21.05.2010 23:23
Anustappi ja sen käyttö Laskos Bees & Honey 16 16.11.2007 11:03


Sivu luotu: 03:14 (GMT +2).