![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on toinen vetari -82 mallista ja toinen alakuperäänen -87 mallisen.
-87:n Automaattilukot vaihdettuna -82 mallisen manuaalisiin. Pyäränlaakerin mutterikki taitaa olla molemmat -82 mallisesta, en ny muista pitikö vaihtaa vai olivakko "järkevämmän" malliset mutterit muuten vaan, notta oli helepompi kalapeetillä hakata kiriälle. uudemmat tais olla kevyempää mallia notteivät kestäny lekalla hakata kunnolla tai jotain. Vetareissa on lukkosokan urat eri paikoissa. Molemmissa on yksi ura, vanhemmassa aivan päässä ja uudemmassa keskemmällä. Eiväppä oo sokkia kaivannu. Sitä en sitten tiärä tarttisko automaattilukko välttämättä sen sokan paikoilleen vai toimisko ilimanki. Automaattilukot on varuuksi hitsattu kiinni ja kulukoovat mukana varaosina. -- Patrol 3.3 4x4 Honda XL600 2x1 Pajero V6 3000 (emännän kauppakassi) |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
patrollin napalukot | roder | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 30.03.2008 18:41 |
O: Gr patrollin napalukot | juhoke | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 07.01.2008 20:13 |
O: Patrollin napalukot | Kupla | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 28.12.2006 21:57 |
Patrollin napalukot? | cruiseri | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 10.04.2006 17:04 |
O: Patrollin napalukot | Lemmy | O/M/V Muut | 1 | 16.01.2005 13:21 |