Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 31.03.2005, 21:55
freddie freddie ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 26.02.04
Sijainti: Kauhava, Finland.
Viestit: 465
Perusasetus

Mulla on toinen vetari -82 mallista ja toinen alakuperäänen -87 mallisen.
-87:n Automaattilukot vaihdettuna -82 mallisen manuaalisiin. Pyäränlaakerin mutterikki taitaa olla molemmat -82 mallisesta, en ny muista pitikö vaihtaa vai olivakko "järkevämmän" malliset mutterit muuten vaan, notta oli helepompi kalapeetillä hakata kiriälle. uudemmat tais olla kevyempää mallia notteivät kestäny lekalla hakata kunnolla tai jotain.

Vetareissa on lukkosokan urat eri paikoissa. Molemmissa on yksi ura, vanhemmassa aivan päässä ja uudemmassa keskemmällä. Eiväppä oo sokkia kaivannu. Sitä en sitten tiärä tarttisko automaattilukko välttämättä sen sokan paikoilleen vai toimisko ilimanki.

Automaattilukot on varuuksi hitsattu kiinni ja kulukoovat mukana varaosina.


--
Patrol 3.3 4x4
Honda XL600 2x1
Pajero V6 3000 (emännän kauppakassi)
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
patrollin napalukot roder Tekniikka & Jutustelu 1 30.03.2008 18:41
O: Gr patrollin napalukot juhoke O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 07.01.2008 20:13
O: Patrollin napalukot Kupla O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 28.12.2006 21:57
Patrollin napalukot? cruiseri Tekniikka & Jutustelu 2 10.04.2006 17:04
O: Patrollin napalukot Lemmy O/M/V Muut 1 16.01.2005 13:21


Sivu luotu: 10:43 (GMT +2).