![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Aktivoinnin kesto?Hei, kauanko menee että saa aktivointi viestin tänne foorumille? Rekisteröidyin pari päivää sitten tänne. Ps. olin samalla nimimerkillä SLCK foorumilla mutta sain ikuisen pottikiellon sinne koska en halunnut laittaa paikkakuntaa ja puhelinnumeroani. Se on siellä käyttäjän mukaan pakollinen tieto?!?! En löytänyt kyseistä kohtaa säännöistä. Eli en voi enää siellä sitten kysyä enkä vastata ![]() En aio tehdä tänne uutta kysymystä mun ongelmasta.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
|||
|
|||
![]() Mä oon täst Antsan kans.....Lainaus:
Tätäkin paskanjauhantaa palstaa moderoivalt tekoja tai tekemättämätömii....tekoi.... Mut rehti syy siihen miks ei kelpaa...... Kaikki ei oo kaupunkilaisii......Koittakaa ymmärtää se spedet. Tai ainakin siirto jonoon.....tunnarin aktivoinnix. Pikkasen ryhtii...... Silti tää on hyvä ympäristö mihinkään sosiaaliseen mediaan kuulumattomal. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Aktivointi puuttuu
Aktivointia ei näy tulevan mutta kerta toimii näinkin niin hyvä juttu
![]() Kiitos tervetulo toivotuksista ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mistä Tuumakokoisia RST pultteja?
Katkasin puolenkymmentä Rosteri pulttia, ja pitäs ostaa uudet, mutta mistä järjelliseen hintaan? (tarve toukokuun lopussa)
Pultit ei nyt käsillä, mutta muistaakseni 3 kpl UNC 3/8 x 1 ja pari pienempää.. Siis joko A2 tai A4 (rosteri tai hapokas) normaalilla kuusiokannalla, ja taitaa sopia olemaan myös lieriökuusiokolokannalla olevat... ja ei tarvitse olla mitään erikoislujia tms.... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2019 | JiiPee | Chit-Chat | 566 | 01.01.2020 02:43 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2016 | Nikuzai | Chit-Chat | 791 | 28.12.2016 06:22 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2015 | JiiPee | Chit-Chat | 1300 | 28.12.2015 18:45 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2193 | 01.01.2014 17:02 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |