Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 14.03.2020, 18:25
maitopoika maitopoika ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 15.09.14
Sijainti: Perho Suomi
Perusasetus

joo sama inkkari soitti. tuumasin vain i dont have computer ja kun vastapuoli häkeltyi sekunniksi niin löin luurin kiinni sähköä ne on nyt yrittäny kaupata, olen luvannut aina myydä heille 2 snt kwh halvemmalla kuin heidän tarjous mulle mutta ei ole kelvannut. salaojamyyjistä ei oo kuulunu sen jälkeen kun kerroin asentavani juuri paikoilleen ja ikkunamyyjä lupasi soittaa 15v päästä uudellen kun kerroin nykyisten olevan 2kk vanhat. kemikaalikauppias luovutti kun kerroin että lupaan 2tonnia soraa yhtä heidän sulatuspönttöään vastaan

Vanha 14.03.2020, 18:43
petroman petroman ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.07.09
Sijainti: askola
Perusasetus

Joskus aiemmin jaksoin harrastaa puhelinmyyjien vedättämistä, nykyään pyydän kertomaan firman nimen, myyjän nimen ym tiedot ja ilmoitan tekeväni rikosilmoituksen/tutkintapyynnön, mikäli toiste ottavat yhteyttä. Ovelta ovelle-myyjää ohjeistan suksimaan vitun nopeesti vittuun minun tontilta ilman sen kummempia selityksiä. Ei vaan jaksa.. Molemmat myyntiyritykset on radikaalisti vähentyneet.
Tietysti ehkä suurin vaikutus oli sillä, että lähetin bisnodelle spostia, jossa pyysin tekemään mulle selvityksen, jossa seikkaperäisesti kerrotaan, mistä ovat saaneet tietojani koska erinäisiä ...luovutuskieltoja ja salaisia numeroita... Edelleen ilmaisin mahdollisesti pyytäväni viranomaisia setvimään asiaa.
Vastauksena tuli, että sorisori, olemme poistaneet teidän tiedot kaikkineen tietokannoistamme.
Vastaa lainaten
Vanha 14.03.2020, 22:34
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petroman Näytä viesti
Tietysti ehkä suurin vaikutus oli sillä, että lähetin bisnodelle spostia, jossa pyysin tekemään mulle selvityksen, jossa seikkaperäisesti kerrotaan, mistä ovat saaneet tietojani koska erinäisiä ...luovutuskieltoja ja salaisia numeroita... Edelleen ilmaisin mahdollisesti pyytäväni viranomaisia setvimään asiaa.
Vastauksena tuli, että sorisori, olemme poistaneet teidän tiedot kaikkineen tietokannoistamme.

Mistä hoksasit että just toi lafka on levittänyt tietoja? Vai sieltäkö ne aina soitti?

3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
Vanha 14.03.2020, 22:48
petroman petroman ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.07.09
Sijainti: askola
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Mistä hoksasit että just toi lafka on levittänyt tietoja? Vai sieltäkö ne aina soitti?
Tässä taannoin oli se kohu gigantin sivuilla olleesta rekisteröitymisjutskasta, johon kun syötti oman(tai kenen tahansa) puhelinnumeron, niin sivusto pläjäytti loput tiedot ruudulle. Osoitteet ja mitähän muuta tulikaan. Mulla salainen numero, niin silti antoi vaikka mitä, paikkansa pitäviä, tietoja. Vaikka sattumoisin kokeilin työpaikan yleisessä käytössä olevalla koneella moista. Vähän hämmästelin asiaa, ja päätin lähestyä spostilla heitä em. menestyksin. Bisnode vissiin joku vtun paja, joka kerää jokapaikasta kaikkee mahd tietoja ja yhdistelee ne tietylle hlölle. Ja myy sitten ne puhelinmyyjille ynnä muille riesoille.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 00:28 (GMT +2).