![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Sen vetarin holkin saa toimimaan tollaisellakin: https://www.quadratec.com/p/crown-au...kee-xj-RT23002 Eli pois päältä silloin kun haluaa. Mulla oli joskus aikaa sitten tollainen vastaava laite. En usko, että on sama, mulla ollut lähti jollekin metsästyskäyttöön Oulun suunnalle ja oli väriltään eri. Mihinkään se ei kulkenut, ennen kuin annoin ahtokaralle rälläkkää. Isompi nestepääkin olis ollut syöttöpumppuun, mutta kun en uskaltanut ruuvata kiinni, olis vielä koko kone sulanut ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Stage 1 saavutettu, eli katiska liikkuu taas omin voimin, ilman häiritseviä rallatuksia.
Kahdesta jakolaatikosta kannibalisoitu yksi, 231 koodia AMC joten alipainelähdön paikka eri ja muutakin pientä. 21 poorinen tosin joten sitä ei tarvinnut käpälöidä. Kauhee *tun sotku.... no putsataan talli kun auton saa ulos Siinä se nyt sitten tönöttää... kovaa ajoo vaan että sulakkeet löytyy |
#4
|
||||
|
||||
![]() Mahtavaa....!
Hienoa seurata kuvin ja kertomuksin projektiasi....!
![]() -On muuten helevetin komeet noi levikkeet....! ![]() Itelläkin on ZJ-levikkeet hankittu mutta kukahan ne laittaisi kiinni....? ![]()
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tykkään kyllä näistä levikkeistä itsekin, vaikka ne nyt eivät oikein offikelpoiset olekaan. Siitä vaan reippaasti laikka käteen, loksujen reunat pois ja levikkeet kori liimalla paikalleen. Muutama itseporaava varmistamaan kun kuivuu. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Neliveto palautettu, tosin vivusto on niin vainaa, että toistaiseksi nelivedon käyttökahva on kätevässä paikassa auton alla
![]() Etukardaanin jakolaatikon pään pultteja oli ehjänä vain kaksi (Mikä piru saa ihmisen suunnittelemaan 5/16"-24 kokoisen pultin, joka testauksen jälkeen tosiaan on eri kokoinen kuin M8-1mm nousulla) joten sillä mennään. Pikkupuoli kytkeytyy kyllä nätisti, joskin hankalasti päälle ja suojaväriä levitelty pohjaan ja pelleille. Laikkakone ja moska auttoivat renkaiden pyörimiseen olennaisesti, saattaa olla että joustoissa ottaa vieläkin kiinni mutta sen näkee vasta metsässä. Kallistuksen vakaajat irrotettu ja tyhjäkäynti säädetty inhimillisempään 800rpm lukemaan. Tosin tyhjäkäynnin vakanta ei voi laittaa kiinni tai kaasu jää 1500rpm hirteen?? Tipauttaa jengat 800 vasta kun rivakasti polkaisee savu poljinta? Onkohan joku tällaiseen törmännyt? Asia nyt ei ole vakava, mitä siitä sit ellei vakaudu, käyköön vaikka miten rumasti, kunhan ei liian kovaa tai menee hermo ![]() Kaikki öljyt tuli vaihdettua ja se D30 akseli lukittua vedolle. Siirsin vaan sokan akselin nurjalle puolelle, jos tää nyt ei näin toimi niin ehdotuksia vastaanotetaan. En mä ainakaan keksi miksei toimisi. En viitsinyt sitä turhaan liimata migillä juntturaan jos sokka toimii Alipaineet tukittu pätkällä kumiletkua joka on pursotettu tiivisteliimaa täyteen On tää sellainen **tun hässäkkä tämä jakiksen kytkentävivusto että on tainnut käydä Jeepillä klassinen ... aloitetaan suunnittelu suoraan auton alla - tehdään eka pätkä - ei toimi - jatketaan uudella pätkällä - ei toimi - lisätään niveliä - ei toimi jne jne... vähän niinku Suomen hallitus, miksi turhaan perua huonoja päätöksiä kun voi jatkaa aina vaan syvemmälle suohon ![]() Viimeksi muokannut Northern : 24.01.2020 15:31 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Sulla osoittaa jakiksen vipu väärään suuntaan, siksi se ei toimi suunnitellusti, sen vivun pitää osoittaa viistosti alas eteenpäin.
__________________
Killing time is not murder |
![]() |
Luokat |
cherokee, jeep, maasturiprojektit |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|