Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.01.2020, 11:36
Naxu Naxu ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Vihti, .
Viestit: 6
Perusasetus

Sen vetarin holkin saa toimimaan tollaisellakin: https://www.quadratec.com/p/crown-au...kee-xj-RT23002 Eli pois päältä silloin kun haluaa.

Mulla oli joskus aikaa sitten tollainen vastaava laite. En usko, että on sama, mulla ollut lähti jollekin metsästyskäyttöön Oulun suunnalle ja oli väriltään eri. Mihinkään se ei kulkenut, ennen kuin annoin ahtokaralle rälläkkää. Isompi nestepääkin olis ollut syöttöpumppuun, mutta kun en uskaltanut ruuvata kiinni, olis vielä koko kone sulanut

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.01.2020, 20:54
Northern Northern ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.19
Sijainti: Raisio
Viestit: 120
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Naxu Näytä viesti
Sen vetarin holkin saa toimimaan tollaisellakin: https://www.quadratec.com/p/crown-au...kee-xj-RT23002 Eli pois päältä silloin kun haluaa.

Mulla oli joskus aikaa sitten tollainen vastaava laite. En usko, että on sama, mulla ollut lähti jollekin metsästyskäyttöön Oulun suunnalle ja oli väriltään eri. Mihinkään se ei kulkenut, ennen kuin annoin ahtokaralle rälläkkää. Isompi nestepääkin olis ollut syöttöpumppuun, mutta kun en uskaltanut ruuvata kiinni, olis vielä koko kone sulanut
Ok hyvä tietää että vaihtoehtokin löytyy. Taidan naulata akselin silti pysyvästi jumiin. Jos Jeepin tehdaskin poisti katkeavan vetarin vm 91 jälkeen niin teen saman. Poistan näillä näkymin kaiken alipaineen pl jarrutehostin ja se siitä. Tässä on pellin alla Tuuning Garrett (en ole katsonut mallia) ja keulalle lisätty välijäähy sekä waltava wapaawirtausfiltteri, joten tuskin sama laite. Mitään kovin ihmeellistä ei ole löytynyt, kyseessä on enemmänkin ihan tavallinen vanha ja monella ollut raato joka nyt toimii justiinsa niinkuin hinta antaa ymmärtää. Jahka saan vetolaitteet pitämään niin täytyy etsiä ton ruuttapumpun ohjeet jostain rellufoorumilta ja koittaa saada mustaa ulos. Nyt ainut reaktio ääni pedaalin painamiseen on varovainen perseen siirto penkiltä ylös sirpaleiden pelossa... käsittämätön hajoavien rattaiden ääni... en ihan tällaista ole koskaan kuullut🙄😄
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.01.2020, 12:52
Northern Northern ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.19
Sijainti: Raisio
Viestit: 120
Talking

Stage 1 saavutettu, eli katiska liikkuu taas omin voimin, ilman häiritseviä rallatuksia.

Kahdesta jakolaatikosta kannibalisoitu yksi, 231 koodia AMC joten alipainelähdön paikka eri ja muutakin pientä. 21 poorinen tosin joten sitä ei tarvinnut käpälöidä.



Kauhee *tun sotku.... no putsataan talli kun auton saa ulos



Siinä se nyt sitten tönöttää... kovaa ajoo vaan että sulakkeet löytyy

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.01.2020, 02:52
rane58:n Avatar
rane58 rane58 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 2.377
Thumbs up

Mahtavaa....!


Hienoa seurata kuvin ja kertomuksin projektiasi....!
-On muuten helevetin komeet noi levikkeet....!

Itelläkin on ZJ-levikkeet hankittu mutta kukahan ne laittaisi kiinni....?
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95.

Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66

Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

MYYTÄVÄNÄ:
https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.01.2020, 10:35
Northern Northern ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.19
Sijainti: Raisio
Viestit: 120
Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rane58 Näytä viesti
Hienoa seurata kuvin ja kertomuksin projektiasi....!
-On muuten helevetin komeet noi levikkeet....!

Itelläkin on ZJ-levikkeet hankittu mutta kukahan ne laittaisi kiinni....?
Kiitoksia kiitoksia, tällaisen remppa päiväkirjan pitäminen pitää itselläkin kiinnostusta yllä. Olen itse muiden stooreista saanut korvaamatonta apua, joten toivotaan että tämäkin auttaa jotain.
Tykkään kyllä näistä levikkeistä itsekin, vaikka ne nyt eivät oikein offikelpoiset olekaan. Siitä vaan reippaasti laikka käteen, loksujen reunat pois ja levikkeet kori liimalla paikalleen. Muutama itseporaava varmistamaan kun kuivuu.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.01.2020, 15:25
Northern Northern ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.19
Sijainti: Raisio
Viestit: 120
Perusasetus

Neliveto palautettu, tosin vivusto on niin vainaa, että toistaiseksi nelivedon käyttökahva on kätevässä paikassa auton alla
Etukardaanin jakolaatikon pään pultteja oli ehjänä vain kaksi (Mikä piru saa ihmisen suunnittelemaan 5/16"-24 kokoisen pultin, joka testauksen jälkeen tosiaan on eri kokoinen kuin M8-1mm nousulla) joten sillä mennään. Pikkupuoli kytkeytyy kyllä nätisti, joskin hankalasti päälle ja suojaväriä levitelty pohjaan ja pelleille. Laikkakone ja moska auttoivat renkaiden pyörimiseen olennaisesti, saattaa olla että joustoissa ottaa vieläkin kiinni mutta sen näkee vasta metsässä.
Kallistuksen vakaajat irrotettu ja tyhjäkäynti säädetty inhimillisempään 800rpm lukemaan. Tosin tyhjäkäynnin vakanta ei voi laittaa kiinni tai kaasu jää 1500rpm hirteen?? Tipauttaa jengat 800 vasta kun rivakasti polkaisee savu poljinta? Onkohan joku tällaiseen törmännyt? Asia nyt ei ole vakava, mitä siitä sit ellei vakaudu, käyköön vaikka miten rumasti, kunhan ei liian kovaa tai menee hermo
Kaikki öljyt tuli vaihdettua ja se D30 akseli lukittua vedolle.

Siirsin vaan sokan akselin nurjalle puolelle, jos tää nyt ei näin toimi niin ehdotuksia vastaanotetaan. En mä ainakaan keksi miksei toimisi. En viitsinyt sitä turhaan liimata migillä juntturaan jos sokka toimii


Alipaineet tukittu pätkällä kumiletkua joka on pursotettu tiivisteliimaa täyteen



On tää sellainen **tun hässäkkä tämä jakiksen kytkentävivusto että on tainnut käydä Jeepillä klassinen ... aloitetaan suunnittelu suoraan auton alla - tehdään eka pätkä - ei toimi - jatketaan uudella pätkällä - ei toimi - lisätään niveliä - ei toimi jne jne... vähän niinku Suomen hallitus, miksi turhaan perua huonoja päätöksiä kun voi jatkaa aina vaan syvemmälle suohon


Viimeksi muokannut Northern : 24.01.2020 15:31
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.01.2020, 15:54
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.069
Perusasetus

Sulla osoittaa jakiksen vipu väärään suuntaan, siksi se ei toimi suunnitellusti, sen vivun pitää osoittaa viistosti alas eteenpäin.
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
cherokee, jeep, maasturiprojektit


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 19:17 (GMT +2).