![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Mites pajero gen 1 laturi johon tulee sininen ja valkonen johto mutta myös keltainen tulee siitä johtosarjasta, mutta itsellä poikki. Mihin kuuluisi mennä?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ja toinen vika, että mikää parkki ei pala eikä mittariston valot. Muuten valot toimii...
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Oisko liitin vika .polkimien yläpuolella valkoinen leveä liitin.
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Eikös se mene öljy kellolle.
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Joo siihenhän se oli, oli nii öljyssä etten nähny koko kelloa. Ja parkki vika löydetty. Oli kuskinpuolen lampun takana olevasta releestä johto hapettunut poikki
|
#6
|
|||
|
|||
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mun silmiin näyttää laakerin kuulahäkin paloilta.
Eli kehien välissä oleva häkki joka pitää kuulat toisistaan erillään.
__________________
Harbor Cruisers Viimeksi muokannut Micco : 15.01.2020 22:24 |
#8
|
|||
|
|||
![]()
No niinhän se kyllä näyttää kun oikein kuvan kanssa esitetään.
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Onko hifi tietäjiä? Gen 1 pajerossa ei ollut etukajareita paikallaan ja kun sellaset liitin niin myös takakajarit menee mykäksi. Mutta jojdot kun nykäsee irti niin takakajarit rupeaa pelaamaan. Mankan taakse kytkin vähä fiksummin johdot kun oli minkänäköstä sattuu liitintä.
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Pitää olla huolissaan; siis se laakeri pettää, mistä nuo on...
Vastasiko joku tästä huolissaan olemisesta?
Lainaus:
Siis kuten jo tuossa kerrottiin, kuulalaakerissa kuulat irrallaan. Ja kun kuula/kuulat irrallaan, niin pääsee ottamaan toiseen kuulaan kiinni, ja alkaa jarruttamaan edellä olevaa kuulaa-> työntää yhä kovempaa-> jarruttaa enemmän-> lopputuloksena on se, että laakeri rikkoontuu totaalisesti kiinnileikkaamalla tai että häkki hajoaa kokonaan, kailli kuulat yhdellä puolen, ja akseli pääsee siirtymään monta milliä sivuun-> hampaat katkea hammaspyörästä. Toki onhan mahdollista, että tuo on jäänyt edellisestä laakerirempasta laatikkoon laakerista, joka on vaihdettu jo uuteen. Ainakin 2,3 Td Galantissa kytkinakselin laakeri oli kulutustavaraa, jos vedätti 5- vaihteella (oli kylläkin "pikkasen" ruuvattu lisää voimaa) |
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ulosotollinen laatikko, eli eikös tämä ole kuitenkin sitä vahvempaa mallia? Magneetissa oli metallia mielestäni normaali määrä, eikä muita isompia kappaleita. Luulisi sen kuulahäkin purkaantuvan sieltä enemmänkin sitten kun pääsee alkuun. Muistaakseni myyjä kertoi että laatikko olisi vaihdettu 40tkm sitten. Yksi laatikko on tuolla pellolla Pajeron rungolla, täytyy varmaan raahata se sisälle huoltoon että on tarvittaessa mitä laittaa hajonneen tilalle. |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Ei se ulosotto liitykkään laatikon malliin. Mulla olikin pellolla alumiinikuorinen, autossa paikoillaan vahvempi. Kummassakin ulosotto.
|
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |