Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 04.12.2019, 13:48
wikke:n Avatar
wikke wikke on kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Putosin vähän kelkasta, ristiriitaista juttua:

Eli miten käsitellään perinteinen "kiinanyssäkkä" harmaassa muovissa, tarra päällä jossa lukee jotain olematonta arvoa ja "gift"?

Ei mulla oo välillä mitään mielikuvaa mitä oon tilannu, ei oo seurantanumeroo ja tilauksesta kulunut viikkoja. Miten tällaisesta maksat alvit? Ja lisäksi 2,90€ päälle vai 0,90€ vai ei mitään?
No etpä ole ainut pulkasta pudonnut. Toivoton soppa kuitenkin kehitteillä, varsinkin kuin tuon Postin toilailua muutoinkin seuraillut. Kohta ei ota noista pirukaan selvää, ei lähettäjä eikä vastaanottaja, saati sitten itse "Posti" (syystä hipsukoissa) mutta jälkimmäinen kyllä taatusti tulkitsee ihan vain kaiken varmuudella €dukseen...

Oman pikantin lisän tokikin tuo että osalla "Kiinan shitillä" ja monella muullakin EU:n ulkopuolelta tulevilla tavarantoimittajilla on välivarastot EU:n sisällä. Juuh, ei koske näitä VIELÄ! Mutta pelkäänpä pahoin että jollain vitun verukkeella aikataululla X tulennee koskemaan?

Kun ruohonleikkuu, lumienluonti/pudotus, vanhustenhuolto Etc. ei nyt toivottua voittoa tuonut, niin jotain kyllä kehitellään sen sijaan että hoidettaisi vain velvollisuudet.

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 06:50 (GMT +2).