Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 30.11.2019, 02:03
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Ministerin pätevyysvaatimukset? Mitä ne on? "nuorelle teinille" rippikoulu ei riitä?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uteiN_H Näytä viesti
Mä oon edelleen sitä mieltä et Paatero vaihtoon.

Eikä sillä koulutuskaan riitä tohon hommaan. Eli talous ja yrityspuolelle.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Ei tarvi riittääkään.

Jos meidän eduskunta tekee meille haitallisia päätöksiä niin seuraavissa vaaleissa heistä ainakin osa vaihtuu. Vai mitä Hä? Eikä kansa, kuten jossain muualla...

Tässäkin lienee vanha valuvika, niitä samoja mitä on "korjailtu" jo useamman sukupolven ajan? (esim. presidentin valitsijamiehet(?))

Noilla "kivipylväiden/marmorikaltereiden" takana(suojassa-) olevilla on "poliittinen vastuu-" suurin vastuu, ja kun
ME-
Luotamme heihin, niin OLEMME antaneet heille tuon "työn"...

johon kuuluu "sopivat-" avustajat yms kaverit. kansanedustaja saa pahimmillaan vajaa 7 000 e "palkaa-" mistä maksaa verot?
ja sitten nuo
Kulukorvaukset: vajaasta 1000e melkein 2000e/kk (,kansanedustajan; verottomia) (kuinka moni POSTI- lainen saa puhtaana edes nuo "kulukorvaukset")
Mitä tuohon kuulunee? Noista taksiseteleistä? voi lukea noin kerran vuodessa jostain tarkastus tms....(nämä taitaa mennä työnantajan; siis suoran veronmaksajien piikkiin?, siis EI noihon 1500e kulukorvauksiin? (jos minulla olisi nuo "rajattomat taxi setelit?" niin en opettelisi käyttämään ratikkaa enkä metroa

Olen itse taannoin osallistunut vapaaehtoisena Kansanedustajan vierailun järjestämiseen, ja en pannut merkille, että "juhlakalu" olisi "seurueineen" maksanut jotain käteisellä (tai kortilla)

Pienten Yrittäjien asemaa (ja vastuuta?) korostetaan Suomen Tulevaisuuden turvaajana.....

Olisi paljon helpompi Työllistää pari kaveria, jos saisi esim. Neste:lle setelit, joilla duunarit tankkaa firman autot.

Vastavuoroisesti jokainen Pienyrittäjä vois kirjata esim. tuon keskimääräisen kansanedustajan kulukorvauksen
ns. sekalaiseksi vähennykseksi:

Tämä taitaa olla ns. ammatillinen itsemurha?
Tokihan minäkin voin "ottaa" Pankista (ylimääräisen) luottokortin....

Onnistuisiko se tuolla kivipylväiden takana? siis jokaiselle luottokortti, jota vilauttamalla rahat palvelun tarjoajalle jopa "vilauttamalla"? voin priiffata, jos tarve..

Ei onnistu, nuo taxi setelit eivät välttämättä ole syy....

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
Ostettu HALPA, eli lähes ilmainen auto kuningaskulkuri O/M/V Ajoneuvot 6 07.12.2012 12:46
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28
pajeron kardaani ihmetyttää... Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 26.08.2009 17:55

Sivu luotu: 00:01 (GMT +2).