![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Vaan mistä noita jarruja löytyy?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi Viimeksi muokannut Bj Andy : 24.11.2019 23:47 |
#2
|
|||
|
|||
![]() Ameriikan ihmemaasta.Lainaus:
Eli nestejarru sähkösel pääsylkyl joka ohjaa jarrui. Mää nii kauhiast ihmettelen miks noi jenkki aluveneraikut ei kelpaa suomalias leimalle? Jos tollaset omavalmistekötöstelyt kelpaa mikä Matin kuvis on ????? Samoil jarruil kelpaa ???? Tarkotan niit 2- tai 3-akselisia isomille veneille tarkotettuja jenkkiläisiä venekärryjä. Matti vois valaista mua. Viimeksi muokannut uteiN_H : 25.11.2019 16:19 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Nietun viesteistä ei kyllä ihan aina ota selvää...
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Suoraa sähkömagneetista jarru axulaa ei ole viel keksittykään
Jonka kestää upottaa veteen. Saati suolaseen veteen.
Ja tää suorista sähköjarruista. Huttua kaikki tyynni. Jopa suolattuun talveen. Miks se ei voi olla epäsuorasähköinen nesteeseen ja yhtä nopee esim. MB tyyliin sähkö moottorilla ja neste välitteinen aisas mitä ei tarvii koskaan kastaa. Ja noit löytyy pilvin poimein. Ja jopa hyvin suojattujakin. Ja jopa veneen trimmi ja hissi toimii samal periaatteella sähkömoottorilla suoraan kuularuuvilla tai nesteeseen, riippuu voimista mitä pidellään. Ihan sama onko vesi suolanen vai makee. Ja näitkin löytyy toooosi hitaita ja riittävän nopeita. Oliskohan EUvostoliittosäännöis unohdettu venemiehet. Epätietonen kysyy..... Ja ei sitä Mattikaan enää tarvita...... Täs vastaus. Suurin ongelma on norjan romi navois ja jarruis sisällä. Nestejarru sen viel voi kestää...... Joku vois laittaa noist suorist sähköjarruaxuloist rummut irti kuvat tänne näkösälle. Tuoreena tai yhden kauden useempaan kertaan meriveteen upotettuina. Ja niitä korjanneina kokemukset.......kuinka hyvin toimii ja mis kunnos ne ovat olleet. Kokemuksest. Kengist happanee pinnat irti. Sisäkaluist happanee kiinnipitimet.....ym. Ja nääkin rumpumallisis mekaanisis. Nestelevyt toimii paremmin. Kaikki toi huttu mustaa... ei 304- tai 316:ta. Kovaan käyttöön tarvitaan oikeet materiaalit. Norjan romilla on yllättävän suuri voima vääräs välis. Tai jännityksis olevis kappaleis. Saati sit liikkuvis mustis raudois. Viimeksi muokannut uteiN_H : 25.11.2019 23:07 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Nojoo.. Sinansä hullua että vaaditaan jotain systeemiä mitä ei kukaan myy Täällä...
Ei tuo sähöjarru huono juttu olisi. Tuntuu vaan että joku ideologinen syy ohjaa juuri tämän perävaunutyypin osalta jarrujärjestelmään jota ei ole olemassa. Ja miksi?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#7
|
|||
|
|||
![]() Meil on tääl ihan svidun hyvii politikkoja.....Lainaus:
Saati niiden esittelijät rysselist...... Noilt tolloilt puuttuu oikee koulutus, kokemus ja maalais järki. Hitto palkkaisivat asiantuntijoit tekeen ne ettei tarviis kahteen kertaan tehä 2xkalliimmalla jonka kansa maksaa....... Ja kärsii siirtymävaiheen epäonnistumiset. Mun mielipide. Kerralla kuntoon...... Olisi aika vaatia hillotolpalla istuvilta myös kustannustehokkuutta ja tulosta, niin kuin sitä vaaditaan jokaiselta valtion kassaa kartuttavalta. Luottamustehtävissä oleville erittäin tärkeä ominaisuus..... Ja jos se puuttuu niin luottamustakaan ei riitä loputtomiin...... Onhan toi sama jarrujärjestelmä sun mölliski. ja ihan svidun hyväks todettu ja erittäin halvax. Ja jotku muut ajaneet sen läpi ku suomalialaiset. Sellanen on EUvostoliitto. Eli mennään perse edellä puuhun koko yhteisö kustannuksista ja ongelmista välittämättä. Kunhan se eniten maasuttaneelle tuottaa tarpeex. Halpaa ku saippua. Ohjausyksikko 1,5 K€. Toivottavasti sun ei oo tarvinnu vaihtaa sitä monesti. Kiinast noit tulee jonkun ajan kuluttua 0,15K€ ku huomaavat et meilt puutuu oikeet kamppeet......Ne on väellään ja osaamisellaan täl hetellä ylivertases asemas ku materiaalit ja työvoima ei maksa mitään. Onks tos mitään järkee????? Kaikki osaaminen ja säästöt, tuotot , ym valuu muualle kun EU:n ulkopuolelle. Ne osaa soveltaa ja tehdä siit kopion tai useempii. Ja vuoden pääst maksaa 0;075K€. Noikin hillot vois jäädä meidän talousalueelle jos tehtäis oikeit päätöksiä. Ja tuol rysselis kirjooteaan kaikki direktiivit ja EU-lainsäädäntö jota meil noudatetaan pilkun tarkasti, jopa aurinkookin tarkemmin..... Ja nää meidän 201 pellee on vaan marioneetjä joita heilutellaan rysselist. Tää topic oli mun osalt täs. Ei enää kommentoitavaa. Viimeksi muokannut uteiN_H : 26.11.2019 01:25 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
moi!
Onko tämä nyt niin että vanhaan "omavalmisteeseen" saa laittaa akselia ja rengasta että se kulkee nätisti ja suorassa autoneperässä? Kantavuutta en tarvitse lisää...! ajatuksena laitaa rooverin aksli alle ja samat renkaat kun autossa...! kärry "omavalmiste" -80 luvulta. //Janne
__________________
discovery 1 -98 V8 projekti "Fenix" "".......British humour......!" Viimeksi muokannut lacrits68 : 26.11.2019 13:06 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
PERÄVAUNUN VETOPAINOT? | Tekniikka & Jutustelu | 74 | 02.04.2016 16:45 | |
ABS ja rengaskoon muutos? | wikke | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 04.03.2008 21:09 |
rengaskoon muuttaminen | kirurgi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.12.2005 13:49 |
Rengaskoon vaikutus matkamittariin?? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 26.05.2005 11:10 |
rengaskoon muutoskatsastus | mikkot | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 25.05.2005 20:34 |