|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1701
|
||||
|
||||
Mulla on sdn oma korjaamokirja ja siittä kattoin ku itte tein rempan viimeksi
Vaa makaan sairaalassa vielä ja kotiloma viikonloppuna saattaa onnistua niin vilkasen sen kiristys ohjeen jos nyt kotia pääsee Yleisesti on aina niin että nm kiristys vaatii jälkikiristyksen ja astekiristys ei Toinen on se että pultin reijät on tyhjät ettei oo nestettä/öljyä niissä ja kierteet puhtaat ja kierre ja laippa on öljyttävä että ei leiko kiinni kiristys vaiheessa Mut määpä koitan kattoo nii ei tarvi arpoa
__________________
Simply put klever Kurssin ei tarvitse olla pitkä, jos se on riittävän kallis Taivas yksin tietää, miksi linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja |
#1702
|
|||
|
|||
Lainaus:
Minä otin yks kerrallaan vähän löysälle ja kerralla siihen isompaan momenttiin mikä on perus ohjeessakin. Joku 125nm se taisi olla. |
#1703
|
||||
|
||||
Ruuvasin syöttöä n. Kierroksen lisää jotta saa vielä tyhjäkäynnin järkeväksi säädettyä, ahtomittari nousee 0.6, mut selkeesti alavääntö lisääntyi. Jos poistan imusarjan päästä paineen rajoittimen ja dumpilla ohjaan niin onko 0.8max minkä uskaltaa vakiona laittaa jotta vielä kestää?
|
#1704
|
||||
|
||||
Mulla on imusarjan venttiili tukittu kokonaan ja hukkiksen letku kokonaan irti
1.5 ahtaa ainaki ja 4000 huiteila pakopaineet menee samaan Ite rajoitin max kierrokset 4500 nii kestää mylly vissiin kiusata
__________________
Simply put klever Kurssin ei tarvitse olla pitkä, jos se on riittävän kallis Taivas yksin tietää, miksi linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja |
#1705
|
||||
|
||||
Nyt alko kytkin luistaa ku voima lisäänty. Mikä olishinta/laatu suhteelta hyvä kytkin y60?
Linkki olis kova sana. Kiitos. |
#1706
|
||||
|
||||
Asensin omaan sd33 vapariin uuden turbon myötä myös sd33t ruiskutuspumpun. No ongelma on se että en saa kokonaisuutta savuamaan millään. Jo penkityksessä se huomattiin ja katsuri nauroi samaa. Savuarvo ekalla läpi 0,63 Meinasi jo katsuri epäillä omia laitteitaan. Olen kokeillut ruuvailla kaikkea mutten saa savua aikaiseksi. En sillä että haluasin metsän mustaksi mutta saisko vähän vääntöä alle lisää ja turbon heräämistä aikaistettua. Ahdot on kilon huuteilla ja ahtopaineen alainen syötön lisäys on käytössä muttei mitään tapahdu vaikka menee ahtojen puolelle. Voisko olla että kun pumppu on ”varaston hylly löytö” joka on kuulemma seisonut siinä hyllyllä jostain -90 luvun alkupuolelta niin siinä on jotain jumissa ja siksi ei syöttöruuvi eikä muut holttaa eikä savua synny. Kone kyllä kulkee ja ottaa kierroksia mutta savu tosiaan nolla. Otanko pumpun irti vai
|
#1707
|
||||
|
||||
Mitenkä patrolli jaksaa mennä 35"pyörillä, onko jo liian isot maastossa ajeluun, nouseeko nopeudet "liikaa".
Mitenköhän mahtuu pyörimään 35"kumit 10x15 et-44 vanteilla? 5"jousikorotus tulossa. |
#1708
|
|||
|
|||
Hyvin jaksanut mennä ja mahtui pyörimään,-44 vanteilla (y160,korinkorotus,sittemmin soa)
37" oli vähän liikaa..Otteeseen niitä 35 ei taida kuitenkaan saada..?
__________________
http://www.cfline.fi/ |
#1709
|
||||
|
||||
Lainaus:
35” ihan jees mutta lujaa se menee niilläki Soan teet siihen son sama nosttko 7” nii se ei mee metässä mihinkää ku jouset on akselin alla soan jälkeen menee vakio jousilla ja riipuilla korin alle kielkon verran lisää ja mahtuu jousteleman
__________________
Simply put klever Kurssin ei tarvitse olla pitkä, jos se on riittävän kallis Taivas yksin tietää, miksi linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja |
#1710
|
||||
|
||||
|
#1711
|
||||
|
||||
Niin onko nyt menny mallit sekaisin No kierrejousitus mallissa mulla 38.5 renkaat ja vaan 2"korotua jouset ja 2"korin korotus. On ihan hyvä ajaa tiellä eikä oo kaikki tukivarsien puslat tapissaan.
|
#1712
|
||||
|
||||
Joo näköjää
Jotenki automaatiolla ajattelin 160 Nonii tapsa antoikin vastauksen sieltä
__________________
Simply put klever Kurssin ei tarvitse olla pitkä, jos se on riittävän kallis Taivas yksin tietää, miksi linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja |
#1713
|
||||
|
||||
Nyt alkoi Gr Patrollin sähköt temppuilla kuukauden seisonnan jälkeen...
Auto ei lataa, parkit/ajovalot pimeänä. Voiko valoautomatiikka vaikuttaa lataukseen tai toisinpäin? Ja missä se valoautomatiikan boxi sijaitsee? |
#1714
|
||||
|
||||
Mitä öljyä GR Periin ja laatikkoihin? Olisko määriä tiedossa?
|
#1715
|
|||
|
|||
|
#1716
|
||||
|
||||
Miksihän punainen huutomerkki on alkanut palamaan mittaristossa? Alkoi palamaan korin korotuksen yhteydessä. Ennenkin välkkynyt käynnistettäessä. Öljyt, jarry, kytkin nesteet kaikki ok. Käsijarrustakin otin johdon irti, ei auta.
-91 y60 |
#1717
|
|||
|
|||
kuskinpuolella konetilassa on semmoinen alipaine mokkula,tarkastappa letkunkunto.
|
#1718
|
||||
|
||||
GR Y60 Olis tarvetta Raptorin 2" Tuv-todistukselle.
Löytyykö keltää? |
#1719
|
||||
|
||||
Tääl olis kanssa tai 3" Ei hyväksy konttorilla tuota johon ei oo merkattu ollenkaan korotuksen määrää.
|
#1720
|
||||
|
||||
Tänään huomasin et jarrupoljin kova ja huonosti ottaa jarrut kiinni, ehkäpä pelkät takajarrut. Mistähän johtuisi🤔
|
#1721
|
|||
|
|||
se mutikka siellä konetilassa ilmoitaa jarrutehostimen-kytkintehostimen alipaineesta.ainakin minun ex.gr:ssä
|
#1722
|
||||
|
||||
Tehostimelle tuleva letku irti tai murtunut? Alipainepumppu itse sijaitsee laturin perässä.
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
#1723
|
||||
|
||||
Tässä jo aiemmin joku samaa veikkaili. Siellä oli se pieni letku murtunut alipainepumpun päästä joka menee siihen valon anturille, kiitos vinkeistä
|
#1724
|
||||
|
||||
Mistä mahtaa johtua että Gr Patrollin etuakseliin kertyy vettä?
Nyt parin viikon aikana nostan akselin ylös ja aina tuppaa vettä valua maljasta/olkavarresta. Eikä ole ajettu kuin tiellä. Kesällä vaihdettu stefat mis parempi huullos vetareihin. |
#1725
|
||||
|
||||
Takaiskari asiaa.
Autossa 5" korotusjouset ja vakioiskarin alakiinnike hitsattu 20cm ylemmäs akselin päälle. Joustaa hienosti ulos, mut pohjaa herkästi. Vakuo iskari 40-62 pituinen ääripäissä reiästä mitattuna, lenkit päissä. Iskarin alakiinnikettä en viitsisi lähteä siirtämään, kun on tukeva/hyvässä paikassa. Jos orkkis alakiinnikkeeseen niin tarttis 20cm pidempi iskari jotta ylösjousto säilyy, saako jostain? Toisena vaihtiehtona vois toimia 5cm korotus jousen alalautaseen jolloin auto luulis sen 5cm nousevan/alasjousto lisääntyvän. Vai onko muita ajatuksia? |
|
Luokat |
patrolli |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5031 | 18.09.2024 07:27 |
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 227 | 15.08.2020 20:03 |
Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |