![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Onks näissä erilliset lambdat per puoli. Äkkiä viittais että toisen puolen lambdalla sekoilua, jos on omansa
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#2
|
||||
|
||||
![]()
On molemmille omansa, ja jos ei ole jo vaihdettu, vaihtaisin molemmat etu-happitunnistimet laadukkaisiin happitunnistimiin, ihan tarpeeksi pelleilty halpiksien (ei laadukkaat) kanssa, useampaan kuukauden sisällä vaihtanut asiakkaan jo vaihtamat ns uudet happitunnistimet laadukkaisiin, ja viat korjaantuneet.......
__________________
Killing time is not murder |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Päivitetääs ratkaisu tänne. Eli viaksi paljastui molemmat etummaisen lamdat. Toiselta puolen liittimen juuresta kaikki 4 johtoa oikosulussa. Bank 2 lamda sökö. Nyt näyttää testerikin järkeviä lukuja ja saatiin autoon leima.
Eikun kovaa ajoa! |
![]() |
Luokat |
4.7, jeep, wj |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
2L-t kierrokset? | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 28.05.2006 04:23 |
dieselin kierrokset! | battis | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 24.05.2006 20:36 |
kierrokset jumii | vesku.r | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 23.08.2005 20:54 |
Kierrokset? | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 19.05.2003 07:44 | |
Ulosoton kierrokset | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 09.04.2003 11:20 |