Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 30.03.2005, 08:46
jeeppi-eki:n Avatar
jeeppi-eki jeeppi-eki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.05.04
Sijainti: keminmaa, Finland.
Viestit: 976
Perusasetus

Toimisko tässä tapauksessa kaksitoiminen kickdown, eli sähkö solenoidi jolla voi vetää tarvittaessa kickin täysin päälle jo tyhjäkäynniltä asti. En tiedä ZF:stä mutta jekki loodissa kick down säätää myös laatikon sisäisiä öljyn paineita, eli kun tulet esim. risteykseen niin kaasunlöysäyksen myötä myös laatikon paineet laskee ja laatikon sisäinen "pito" heikkenee = ei lämpene turhaan, ei väännätä renkaita turhaan.Moni on pilannut automaatin turhaan silläm että kikcdown vaijjeri on ollut liian löysällä tai jopa irti, paineet on ollut laatikossa "tyhjäkäynti" asennossa ja pakat on poltettu pilalle.

JEEP OR H2
JEEP, because i`m poor
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
V8+automaatin leimaaminen BJ:n keulalle?? Jare Tekniikka & Jutustelu 19 26.03.2008 00:44
automaatin liittäminen toyotaan? Tekniikka & Jutustelu 1 24.01.2007 08:58
Automaatin pannat SoSo Tekniikka & Jutustelu 1 17.05.2006 04:14
Automaatin öljyvuoto Killman Tekniikka & Jutustelu 4 17.05.2005 11:46
O. Rankun automaatin vetolevy pee O/M/V Muut 0 27.09.2004 22:19


Sivu luotu: 16:43 (GMT +2).