![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Corollan takajarrutCorolla e9 -89 takajarruissa tehoeroa. Leimasetä ei tykkää. Uusittu nytten sylinterit ja rummut. Kengät uusittu vuosi sitten jolloin sylintereissä paskaa jotka putsattu silloin. Käsijarru ok ja ottaa tasaisesti(testattu dynolla). Katottu että ilmausropusta tulee nestettä--> tulee ja on kirkasta eikä ole ilmaakaan. Oikea puoli ihan ok, mutta vasen heikkotehoisempi. Dynolla alussa viisarit nousee samaan tahtiin mutta vasen hyytyy kesken. Kaiken järjen mukaan nestepuolella häikkää. Joko putkessa tai letkussa paskaa mutta tulee kuitenkin kirkasta nestettä? Pääsylinteri tuskin syyllinen? Rintapellistä löytyy jarrupaineensäädin. Se on oikeastaan ainoa mikä mietityttää. Voiko sitä huoltaa/putsata? Vai pistänkö paskan paaliin?
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Itse olen pyyhkäissyt hiomapaperilla kenkien ja rumpujen pintaa karheammaksi, että saa sen lasittuman pois. Rumpua kun vähän hioo poikittaisessa suunnassa ja kengän pinnalle on ihan sama, kunhan se kova ja kiiltävä pinta rikkoutuu niin saa taas pitävät jarrut. Lopuksi romut kasaan ja säätö tasaiseksi. Sama homma täytyy tehdä molemmille puolille, muuten toinen pitää liian hyvin ja taas tulee hylkäys leimalla.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Sisustatko talosi näin ?
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Honda eu 20i aggrekaatti sammuu, eikä lähde käyntiin.
Käy normaalisti suuruusluokkaa 10-30 minuuttia, ja sitten käynti alkaa aaltoilemaan ja sammuu muutamassa sekunnissa.
Aivan kuin bensa loppuisi.... Ja ei lähde käyntiin millään... pitää kirjaimellisesti loppupäivän vapaata. Eikä lähde pakkasesta käymään. Uudesta asti temppuillut, käynyt Oulun huollossa muistakseni 2 kertaa, ja maahantuojan huollossa myös 2? kertaa. Ei ole ollut apua.... aina selitys on ollut, että löytynyt likaa polttoainejärjestelmästä, mutta viimmeksi kun tuli maahantuojalta, niin puhtaalla bensalla kävi 15 min, ja sitten sammui.... Vika tuntuu olevan joko polttoainepumpussa, taikka jossain suojajärjestelmässä? se vaan ihmetyttää, että ei ole oikein mitään merkitystä, onko perässä akkuporakoneen laturi vai useampi halogeeni työvalo. Ja jos esim. puola ylilämpenisi tms. niin miksi sammuu aaltoilun jälkeen? ja ei lähde käyntiin vaikka jäähtyisi pari tuntia. Onko kellään kokemusta vastaavasta viasta? |
#6
|
|||
|
|||
![]() Tarkasta venttilivälykset.
Vois vaikka alkaa lämpimänä kantaan jonka jälkeen ei enää räjähdä. Mä lähtisin tost liikkeelle. Jos ok. Nii menee polttoaine tai kipinä puolelle. Voi olla myös öljyvahti joka suojaa moottorin. Voi olla myös joku komponentti kortilla. Komponentti vika tai kylmäjuotos. Ja näist sammuu varmasti.
Viimeksi muokannut uteiN_H : 20.11.2019 22:43 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#8
|
|||
|
|||
![]() Ja noit Antaan vinkkei ennen tarkasta öljytaso ja kato.
Et värkki on tasos ennen ku lyöt tulille. Öljyn vaihoist, määristä ja venavälyksist kannattaa pitää huolta. Tää kokemukset. Yhen 3-vaihe Kiporin paskoneena, huonolla huollolla ja vaan öljyy lisänneenä. Ja nois kiporeis se vaurio tulee nokkaaxulan pienempään laakeriin jolloin nokka ei pyöri enää keskiös. Onnex osat Kiinasta ei ollu kalliita.
Viimeksi muokannut uteiN_H : 20.11.2019 23:33 |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Valmistajan tai maahantuojan ohjeen mukaan suositeltu öljyn viskositeetti on 10W-40, mutta käytän siinä 5W-40:tä, jolla käyntiin nykiminen kylmässä on helpompaa. Pitäisi kai laittaa 0W-30 talveksi.
__________________
Jukka |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#11
|
|||
|
|||
![]() Kiitos vinkeistäLainaus:
![]() Kaikki em. on jo kokeiltu, suraavaksi pitänee kokeilla puhaltaa tankkiin, kun sammuu... Joo, jos sammuisi kerta laakista, ja sitä nopeampaa mitä enemmän kuormaa, ja esim. 15min kuluttua käynnistyisi taas normaalisti, niin olisi varmaan joku sähkövika/ylilämpö tms. Mutta kun se alkaa humpaamaan muutamaksi/pariksi sekunniksi ennen kuin sammuu.... Polttoineen loppuminen kuulostaa justiinsa tuolta; mutta sammuu täydellä tankilla, ja ilmaruuvi/korkki auki. Pitänee kaivaa polttoainepumppu esiin, ja levälleen.... p.s on muuten aika anhiton polttoainesuodatin tuossa; suodatinpinta-alaa noin 1x15mm neljästi. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2017 | Nikuzai | Chit-Chat | 680 | 31.12.2017 23:06 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2016 | Nikuzai | Chit-Chat | 791 | 28.12.2016 06:22 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2193 | 01.01.2014 17:02 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |