![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mulla kesti kyllä hydrovaihteisto monta vuotta hienosti 16,5 heppaessa Partnerissa myös tuota lumihommaa. Sitten yks syksy ekoilla työnnöillä päätti Dick'n'Straponin kiertokanki haukata ulkoilmaa. Hyvin mielenkiintoinen kokemus. Vahdoin sitten siihen parikytheppasen vaihtomotin tilalle ja matka jatkui. Vaihteisto senkun vain pelasi ainakin siihen asti kun myin laitteen ostettuani mönkijän ja Jonseredin etuleikkurin. Ei mitään ongelmaa.
Mönkkärillä liikkuu lumikin eri malliin (tiedän - en saarnaa) ![]()
__________________
-TimoV Range Rover Sport 2.7d SE, 2007 BMW 520xda, 2016 Mercedes-Benz ML55AMG, 2002 Linhai 500 IRS, T3 2016 Range Rover 2.5dse 1998(ex) Range Rover 3.9EFI Vogue 1990, Ardennes green (ex) Range Rover 3.5EFI Vogue 1986, Cypress green (ex) |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Räikkälenkit ja kestävyys. | RIPAX | Tekniikka & Jutustelu | 40 | 12.01.2014 16:48 |
ln 110 laatikoiden kestävyys | _VESALA_ | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 15.08.2007 06:45 |
HJ60 kestävyys | ss125 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.12.2006 22:04 |
2L-T:n kestävyys? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.03.2005 21:27 |
muncie m-20 (m-21) kestävyys? | Vuosimallit 1963-1967 | 2 | 04.09.2003 07:58 |