Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 31.10.2019, 23:20
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

ensimmäisissä mitsun 2.3 td vaati alkuperäisen termostaatin.


Moottori oli galantissa, ja termari oli muistaakseni 76,5 asteinen.

Edellinen omistaja oli laittanut siihen wahlerin(?) 82 asteisen termarin, ja ensimmäisessä pidemmässä vedossa kaasu pohjassa paloi kannentiiviste.
Tuo tarviketermostaatti oli noin kolmanneksen pienemmällä läpällä, ja avautui noin puolet alkuperäisestä.
Kattilassa lämmitettynä Alkuperäinen auki täysin n. 80-85 asteessa, tuo tarvike aukesi noin 3-4mm siinä vaiheessa kun vesi kiehui.

Myös ainakin alkupään pajeroissa oli tuota samaa ongelmaa.

p.s talvella oli lämpimämpi kaupunkiajossa tuolla 76,5 asteisella, kuin tuolla 82 asteisella; alkuperäinen termostaatti "lautanen" kumitiivisteellä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5060 10.11.2025 16:18
Mitsubishi L200 -91 veikkaaja Maasturiprojektit 8 28.01.2012 14:47
Mitsubishi L200 Jeepp Tekniikka & Jutustelu 1 16.03.2011 10:05
Myydään Mitsubishi L200 JP80 O/M/V Ajoneuvot 1 14.09.2010 11:45
M:Mitsubishi L200 -04 4wd isuzubj O/M/V Ajoneuvot 1 01.12.2007 16:38


Sivu luotu: 07:20 (GMT +2).