Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 21.10.2019, 13:23
Mikael73 Mikael73 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 17.01.13
Sijainti: Kalajoki
Viestit: 408
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nakke_mies Näytä viesti
Vakio iskareilla mennään ja keulasta iskarin yläpää muokataan matalammaksi ja taka-akselilta iskarin alakiinnikkeet siirretään ylemmäksi.
Edestä joutuu ilmeisesti kallistuksen vakaajat poistamaan, tai ainakin tekemään niihin jatkot. Itse aattelin tehä säädettävät.
Jarrujen vipuhässäkkään myös muutos jotta toimii.
Onko muuta jota pitää huomioida?
Miten ajettavuus muuttuu vakioon verrattuna?
Suosittelisin kyllä iskareita pidemmällä iskulla jos vain jostain löytyy..
Itsellä tosin y160, kallistuksenvakaajissa jatkot, parempihan ne ois ollu poistaa mutta tulee
maantiellä enempi ajettua.
Napoja ei kallistettu (soa) mutta kyllä se varmaan olisi rauhoittanut ohjausta
Ei se nyt silti hirvittävä ajaa, paitsi kunnon sivutuulella
__________________
http://www.cfline.fi/
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään patrol 3.3 PATROL1 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 09.10.2015 10:35
Myyty Patrol 2,8TD -92 Racingrabbit O/M/V Ajoneuvot 0 30.10.2013 17:05
patrol rotpalli Tekniikka & Jutustelu 28 11.10.2012 11:11
Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr perse arska O/M/V Ajoneuvot 2 19.09.2009 06:27
Myyty pidemmät jousien riiput 13cm toyota4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 09.02.2009 12:25


Sivu luotu: 20:41 (GMT +2).