![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Kymmenen vuotta tein reissuhommia, 100 - 150 päivää keikkaa vuodessa, nytte ollut kolmisen vuotta kotinurkissa eli ei pitkiä reissuja. Taas haen reissuhommaan, 100+ päivää keikkaa mutta nytte ylityöt vapaana ja tarkoitus olla kotikonttorissa väliajat niin sais vähän oltua kotonakin
|
|
|||
|
|||
![]()
99Riippuu paljon ihmisestä ja elämäntilanteesta. Itse n. 100 pv vuodessa on tullut reissattua, viimeiset 15v. Jonain vuonna vähän vähemmän ja jonain enemmän. Juuri tuollaisia lyhyitä max parin viikon pätkiä, paljon on 2 päivänkin.
Se hyvä siinä on ettei kiinnosta pätkääkään matkailla vapaalla Ja tosiaan kaikki ylityöt (aina tulee) prosenteilla vapaana, se on must. |
|
||||
|
||||
![]()
Kuka maksaa vanhoista auton akuista? Romanithan noita mielellään hakee pois mutta itse kun koittaa etsiä niin en löydä kuin paikkoja jotka ottavat ilman korvausta vastaan. Että mihin ne sitten niitä oikein kantavat.
|
|
|||
|
|||
![]()
Eiköhän noita ota vastaan kaikki myös metalliromua vastaanottavat firmat, ja varmasti rahaakin antavat. Teiltä päin en osaa firmaa mainita, mutta itse olen paikalliseen romufirmaan noita kuskannut.
|
|
|||
|
|||
![]()
Lapin metallikierrätys maksaa romuakuista 400 e/tonni, eli yhden tai kahden akun takia ei kannata paljoa nähdä vaivaa.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Akuista kertyy melko äkkiä sen verran painoa et ihan kohtalaisen vaivanpalkan saa kun itse vie. |
|
||||
|
||||
![]()
Meilläpäin ostaa romukioski akkuja sekä kaikkee romua.
Ja hinta Akut 0,40 € / kg (alv 0%) https://www.romukioski.fi
|
||||
|
||||
![]()
Oletko verrannut hintoja Keräyslava oy.n ja Kuusakosken välillä?
|
|||
|
|||
![]()
Näin ulkomuistista sanoisin että olisin tuonnekkin viimeksi soittanut kun oli kasa vietäväksi. Keväällä se jossain välissä oli.
Yleensä on tullut kyseltyä useammasta paikasta hinnat ja sitten sen mukaan vienyt. Reippaat 10 vuotta sitten oli aina pienillä toimijoilla paras hinta mut nyt on viime vuosina ollut kuusakoski aina vahvoilla. Toki hiukan riippuen et mitä romua on saanut nurkkiin kerättyä eniten. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2017 | Nikuzai | Chit-Chat | 680 | 31.12.2017 23:06 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2016 | Nikuzai | Chit-Chat | 791 | 28.12.2016 06:22 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2193 | 01.01.2014 17:02 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |