![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Oot siis ajanu 8S setupilla? Mäki hommasin taas tollasen patterikasin, hpi vorzaa ollu paljon aikasemmin nyt on tuo kyoshon mp9e inffi, vaikuttais ihan kohtuu peliltä. Katotaan kuinka voimansiirto kestää, keskidiffi lukittu, etuperäs 500.000 öljyt taakse tulee 1.000.000.000. Muut speksit taitaaki näkyä tos videolla https://www.youtube.com/watch?v=EpJe1l8Vl5s&t=6s Eihä noi kovinkaan ajettavia ole, kaasun jos lyö suoraan pohjaan ni selälläään on. Ninku varmaan toi äksmaksikin.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja akkuina on tosiaan kaksi paria 4S-akkuja kytkettynä 8S:ksi. Kyllä kaasun käytön kanssa pitää olla varovainen, mutta kuvittelisin että XMaxxin isompi koko ja ajonvakautus muuttavat hallittavuutta helpommaksi perus-patterikasiin verrattuna.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Ennen oli kova kun laitto miltsii diffiin, nyt pitää näköjään laittaa jo miljardii..!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Kappas käynny pikku nolla virhe.... Millinen ja kuumaliima on ok,
On tollai patterikasikin melko rauhallinen ajettava painopiste hiton matalalla ja levee alusta.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Sai ihan oikeasti välillä pohtia miten sen saa vielä pysähtymään, etenkin kun kokeilussa oli myös lentsikan nopari, tottakai ilman jarrutoimintoa. Alustakin säädetty sen verran "helpoksi" ettei ohjaamalla saanut perää menosuuntaan, ja pitoja kun oli takarenkailla niin kaasulla ei kääntynyt kun lähti keulimaan. Vauhtia ei tullut mitattua, mutta ainakaan hitusen viritetyllä mopolla ei ollut mitään saumoja ohi, ja vielä piti riehua ohittelun jälkeen eli ajatus oli keulia päätteeksi, niin sitten mentiinkin taas nurin -ja oli sitten etsiminen että mistä puskasta mokoma löytyy... Loppui se kivanpito sitten siihen, kun kaasua rajummin annostellessa katosi vetorattaasta hampaat. Kerrasta sileäksi, semmoinen mitä ei aikanaan kisakoneilla saanut edes yhden kisan aikana kulumaan... Vähän tuli sitten ajon jälkeen autoa katseltua, ja yllättävän paljon sai vahinkoja aikaan sillä paketilla. Voimansiirto alustasta löysässä, varsin moni muukin ruuvi löystyi sillä ajolla, metalliosia mutkalla jne, vaurioita mitä ei parissa vuosikymmenessä ole saanut aikaan tuolle tarkoitetuilla moottoreilla/akuilla... On kyllä akku- ja moottoritekniikka kehittynyt noissa, siitä kun tuli 90-taitteessa kilpaa ajettua. Oli ihan tekeminen että sai akut kestämään vakioluokan neljän minuutin erän, saati viisiminuuttisen yleisen luokan. Eikä niitä parhaita akkuja saanut edes rahalla, ne meni suoraan huippukuskeille. Nyt taas ei tunnu voimasta olevan pulaa, eikä akkujen kestosta, saati saatavuudesta järkihinnalla... Onneksi ei nuo lelut lopu, pari Schumacherin Cougaria ajokunnossa, pari eri versiota Asso RC 10:stä, Yokomon joku tourinkiauto ja kruununa Asso RC12LS. Ja "pakko" noita on useampi ollakin, muuten jälkikasvu käy käsiksi jos heillekin ei ajohetkiä tarjoile... |
|
#6
|
||||
|
||||
|
T-34 ja M36B1 Germanian maaperällä
![]()
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Hieman merkintöjä pitää vaunussa olla.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Esitelläämpä omaakin
Eipä tuo ole nyt useampaan vuoteen edistynyt kun valmistui koulusta eikä ole koneistusvehkeitä. 1/10, paino kaiketi jotain 50kg luokkaa.
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Oliko "Klimenttiin" päätymiseen jokin tietty syy, vaiko vain mukavan tilava torni tekniikalle?
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Hpi e-firestorm rc auto | RalliJari | O/M/V Muut | 7 | 25.05.2012 19:29 |
| Ostettu RC auto, kalliokiipeilijä | ImacInnes | O/M/V Muut | 8 | 15.08.2010 14:09 |
| Myydään / Vaihdetaan RC Auto polttis | sumpe | O/M/V Muut | 5 | 29.07.2010 13:28 |
| Ostetaan RC-Auto (biltema) rikkinäinen | PeteTurku | O/M/V Muut | 1 | 29.03.2010 16:54 |