![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Akselithan näissä on kuulemma heikkoja ja vaikka rengaskoko on tarkoitus pitää 33"-koossa niin päivitys niiden suhteen alkoi. Eteen tulee Dana 30 HP ja taakse Ford 8.8. Akseleihin tuli Artecin (www.Artecindustries.com) kiinnikkeet. Lisäksi ARB lukot (www.4x4proyect.com) ja 4.56 välitykset (USA gear http://www.ronsmachiningservice.net). Katsotaan saako nämä alle tulevana talvena.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
USA standard gearin välityksiä & asennuspaketteja muuten saa rockautostakin, ja sieltä lähetyskulut varsin kohtuulliset. Verot ja alv:tkin voi maksaa ennakkoon niin ei mene ylimääräistä aikaa eikä rahaa..
Noihan on Yukonin välityksiä mitkä ei ole läpäisseet yukonin brändille laaduntarkkailua. Ihan kelpo välityksiä kuitenkin, yleensä vaan vähän äänekkäämpiä kuin yukonit ja muut kunnolliset.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Kone vähän tiputteli öljyä takapäästä niin vaihdoin sinne kampiakselin takatiivisteen. Samalla tietysti uusi öljypohjan tiiviste. Siirsin myös öljypohjan tulpan sivulle vähän paremmin suojaan. Vanha oli jo painunut hieman sisään ja nyt pystyy vaihtamaan öljyt niin että panssari on paikallaan. Tein koneeseen vielä RVS-käsittelyn kun nostin tai joku hieman kylmänä ääntää. Nyt on reilu 1000 km takana ja öljyvuoto loppui ja ehkä naputuskin hieman.
Alla olevat osat laitoin. Lisäksi öljypohjan tiivisteen pariin kohtaan Permatexin Supra Copperia. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Vinssailuhommissa on ollut hieman virran vähyyttä joten aloitin vaihtamalla Dodge Duragon 160 Ah laturin. Oli ihan bolt on juttu. Yhden ylimääräisen korvakon poistin niin on helpompi tehdä sytytystulpan vaihdot.
Akselitkin olisi valmiit allelaitettavaksi. Pikkaisen joutui työkalupuolella soveltamaan, mutta onnistui hyvin noillakin. Vähän kertynyt jo muuta projektia akselivaihdon tielle. Parempikin syy kyllä löytyy koronaan, riskiryhmiin ja uudenmaan eristämiseen liittyvään vyyhtiin jonka johdosta Jeepistä tuli käyttöauto. |
![]() |
| Luokat |
| jeep, tj, wrangler |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostettu Jeep Wrangler TJ | MK | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.01.2018 16:04 |
| Myyty Jeep Wrangler 4.0L | VooDoo Jeep | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 06.02.2015 22:42 |
| Myydään jeep wrangler 4.0L -97 | jeepwillys | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 15.08.2013 04:10 |
| Ostettu Jeep wrangler tj 4l aut | ZAU | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 25.06.2012 22:45 |
| M: Jeep Wrangler 2.5 -90 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.01.2006 18:43 | |