![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kysytääs täältäkin kun ei tuolla toyotan foorumilla kukaan mitaan vastannut: Morjesta, muutamia aloittelijan kysymyksia koskien j120 korisesta autosta. Ekaksi vastaan että olen kokeillut hakua mutta näitä muutamaa juttua en suoraan löytänyt, eli loin uuden ketjun. Tuli kiireesti hankittu mets kauden aloitukseen tuollanen 2004 mallinen 120 toyota. Aikaisempaa kokemusta toyotista hyvin vähän ja ns maasturi toyotista ei ollenkaan. Yritin kyllä etsiä ennen ostoa mahdollista "ostajan opasta" mutta löytyi vain yleistä keskustelua. Eli nyt sitten jälkikäteen kysynkin niitä heikkoja paikkoja/ tarkastuksen? kohteita mitä tutkia ettei tule tuolla jahtireissuissa isompia yllätyksiä?( Ajolleen auto oli positiivinen yllätys, ei usommin kolise/ rämise ja automaatti vaihtaa kun ajatus). Miten esin selvitän voiko ohjelmoida vai ostaa se ns lastu?. Takarungon ja pyöränkoteloiden suojaus, onnistuuko tehdä itse ja millä aineilla?. Jos joku nyt innostuu neuvomaan niin auto tosiaan 2004 rek otteessa 120 kw automaatti. Runkokin oikeestaan vain takaa ruosteessa ja ostin( kun sain halvalla)ja kun oli kiire saada auto alle.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
No on tämäkin ostat muka sen yleisimmän ja suosituimman kansanauton ni ei kukkaan ossaa eikä kehtaa vastata. No kysellään kuitenkin kun ei se tarvii kun yhden viisaa/innokkaan. Eli edelleen lc 120 kyseessä, tarvitseeko nämä korottavat kalikat jousien päälle jonkin hyväksynnän/ paperin katsastukseen? Paljonko voisi nostaa vielä vakio iskareilla?. Kun 120kw ei kerran optimointi onnistu niin onko kukaan kokeillut näitä Tehosarja "lastuja"? Toyotan liikkeellä varoittelivat että palanut näillä jopa ohjainboxseja( voisiko pitää paikkansa).
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tuolla firmassa ainakin näyttää onnistuvan optimointi 120kw .
http://www.nanitech.fi/optimointi.html |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Soitin, kysyin, vastasivat ei onnistu!
|
#5
|
|||
|
|||
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ei onnistu!
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Tässä ko. mallissa ecusta puuttuu pinnit, nastat tai mitkälie joten ei saa tietokonetta kiinni.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Mites nuo korotuspalikat eikö kukaan oikeasti tiedä? Vai onko kaikissa korotetuissa ns oikeat korotussarjat?
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Fin-Turbolla joensuussa käytin oman -08 127kw ohjelmoinnissa.
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Pitää olla ”ajoneuvotyyppiin soveltuvat”.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Piraatti Arctic Truck (LC j120) | Harde | Maasturiprojektit | 47 | 13.12.2013 06:42 |
Land Cruiser J120 | AnttiH | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.01.2012 16:55 |
Mj kysymyksiä. | niko69 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.06.2010 10:18 |
2LT-II kysymyksiä | Samppa79 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 14.08.2006 13:15 |
Kysymyksiä 86:sta | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 15.10.2002 09:02 |