![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kyllä sitä joutuu varmasti yrittää tilkitä ja toivoa parasta. ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Moottori sitten olikin vitsikäs, päätti vuotaa jakopään kopan ja lohkon välistä, päätti tiiviste välistä pullahtaa. Sen korjaamisen jälkeen, ja kampiakselin stefan joka sekin jätti vuotojälkeä alleen, tippasut jäi varsin vähiin sen jälkeen... Enemmän tuo -95 Range moottoristaan vuotaa kuin -76, muttei kuitenkaan niin paljoa kuin -03 V6 Sitikka... |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Hommasin siirtokilvet, että pääsee testaamaan kuinka auto toimii tiellä...
Olipa testi. ![]() Kolme jarruista jumissa. Ei mikään ihme koska auto seisonut pitemmän ajan. Toivottavasti selviäsi pelkällä putsailulla. Niin varmaan! ![]() Sytkä vieläkin ihan pielessä kun pikaisesti vaan korvalla pyöritteli. ![]() No hommataan valo ja laitetaan kohilleen. Mikäs olis hyvä ennakko mihkä ampua tän laitoksen? Vatkaus oli aivan hulvaton. 30km/h niin hyvä ettei tieltä hypännyt auto kun rupes woblaa. Oli raidetangonpään ruuvi päässyt vähän löysälle. Kiristys ja sokka ni eiköhän se auta näin alkuun... No sit päätti takapään ylätukivarren teline ruveta retkottamaan. ![]() Katsoinkin ettei tuo näytä hirveän kestävältä. Kovat väännöt kuiteskin tuossa kohtaa. Jotain tuolle keksitään. Itse en rupea hitsailemaan tuota. Eikä kyl nykyisessä migissä riitä tehotkaan tekemään työtä kunnolla. Repeää vaan uudestaan. ![]() Ilkein homma kyllä tällä reissulla oli että Automaattilaatikko ei vaihda kuin kakkoselle. Senkin vasta kun kierroksia yli 3.500 ja melko repäsyn kanssa. Tosin kakkosella en saanut edes konetta kiertämään kun ennnakot niin pielessä. Plus woblaus kun olis alkanut kovemmissa vauhdeissa olis varmaan metsä kutsunut... ![]() Öljyt täynnä ja ok väriset. Käytin kaikki laatikon asennot läpi ja sit vasta mittasin. Kuhan nyt turvallisuus laitteet ja ennakot kunnossa pitää käydä testaamassa uudestaan. Onko kukaan testannut noita puhdistusaineita automaateille? Mitään suosituksia? Jos laittais puhdistuslitkut ja sit vaihtaa uudet öljyt jos vaikka vaihtaisi paremmin......... |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
T: Harri |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Eihän aluevaihteisto ollut pienellä puolella koska silloin et saa mitenkään isompaa kuin kakkosvaihdetta sisään tai saa mut kone huutaa hoosiannaa siinä vaiheessa.
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Pikkuisen saisi alemmaksi jos tekisi akselin tuennan uudestaan. Jotain siihen pitää kuitenkin keksiä. Lainaus:
Hyvä uusi tieto tuo ettei mielellään tarjoa pikkupuolellla muita kuin 1 & 2. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HDJ-80 "Hotsu" Vaimon "kauppakassi" (perus mätä hommaa) | Mikko_L | Maasturiprojektit | 54 | 21.04.2015 18:04 |
Ostettu 35",36" tai 37" renkaat 15" reiällä ja 10", vähintään -44 et japsijako vanteet | Dectane | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 19.01.2013 15:02 |
Myyty jeep "HIGH BOY chief 2d " 3 hklö "paku diesel" | psychobilly | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 28.02.2012 00:28 |
"nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.04.2011 17:00 |
Myydään Patrol "super roof" VM-88 "purettu" +muuta palikkaa | Pörö | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 21 | 13.02.2010 21:22 |