![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
www.OFFROADOULU.com |
|
#2
|
||||
|
||||
Remonttia
Episoodit jatkuu. Tänään taas esimerkki miten tunnin remontti tehdään kymmenessä tunnissa!
![]() Piti vaan vaihtaa savupiipun tiiviste eikä muuta. Ensimmäinen havainto oli, että nuohous jäänyt suorittamatta. Tässä koneessa ei taida olla Euro 6 moottoria. ![]() PLAN- A Avataan mutterit ja vaihdetaan tiiviste. Ei se tietenkään mennyt näin. Yhdestä mutterista sai vähän otetta, mutta sekään ei liikahtanut mihinkään. Yllätysjuttuna tuli vielä happeen yhtynyt piipun tuki. Plan- B Hitsataan mutterit pinnapultteihin ja kierretään ne ulos. Oikeessa elämässä se ei mene näin. Pultit vaan katkesivat. ![]() Plan- C Pora esiin ja "mukava työasento". Ainoa juttu mikä pelasti päivän on aiemmin kommentoidut Irwin poranterät. Ilman niitä vanha AEG pora olisi varmaan päästänyt käyttäjän pihalle tai ukko saanu slaagin. Plan-C toimi. Vähän oli oheishommaa laippojen oikomista sun muuta. IKH:n MF tiiviste toimi hyvin. UNF vaarnaruuvien tilalle tuli 8m pultit. Piipun uusi kannake syntyi jostain talteen jääneestä liikennemerkin kiinnikkeestä. Sopi kuin sormi nenään. Kone putputtaa jälleen ja kaasut tulee piipusta ulos. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Tuli ihan ex-appiukon Valmet 830:n turbon vaihto mieleen..
![]() Kaikki mahdolliset ruuvit nylppääntyi/katkesi ja pakokäyriäkin sai hitsailla kun olivat niin ohkaseksi ruostuneet..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Minä sain vihdoinviimein nipun sylintereitä remontista ja sain korjattua "traktorikaivurin"
![]() Eli tuo on sellainen nostolaitepärpätin, yllättävän hyvä ja justiin passeli tuohon pikkuvalmettiin.. Ojaa ja reikää tulee kummasti joskin kottikärryn kuuppaa isommat kivet alkaa vaatia kikkailua. Tassuissa on uudet varret/tiivisteet kokonaan ja puomissa on kaikki sylinterit kans kasattu uusilla tiivisteillä, eipä vuotanut enää
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kokemuksia kaivataan Suzuki grand vitarasta. | GrapL | Chit-Chat | 2 | 28.04.2017 08:32 |
| Aga tig neuvoja kaivataan. | Pecos | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.03.2007 18:28 |
| Kokemuksia Super Swamper LTB:stä kaivataan | okkiM | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 07.08.2006 19:08 |
| Vinkkejä / kokemuksia kaivataan | ttimonen | Tekniikka & Jutustelu | 71 | 11.09.2005 10:15 |
| Kokemuksia offimiehiltä kaivataan : PMR puhelimet! | Hujane | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 03.11.2004 20:03 |