Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.06.2019, 04:39
JanneBlomgren JanneBlomgren ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Sipoo
Viestit: 995
Perusasetus

[QUOTE=350tkm pumppusuuttimet kuulostaa jo kusetukselta. Kai niiltä pitäsi miljoona odottaa?[/QUOTE]

Vikakoodeja oli jotka viittas vuotaviin suuttimiin. Tehot putos puoleen. Suuttimien vaihdon jälkeen on nyt toiminut 4 vuotta ilman koodeja ja oireita. Ei tunnu kusetukselta.

__________________
http://jangren.fi/

Tänään tehdään pönttö!

Kyllä jenkki on jees!
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.06.2019, 16:41
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Miten ilmenee tuo starttauksen aikana; lupaileeko yhtään?


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JanneBlomgren Näytä viesti
Vikakoodeja oli jotka viittas vuotaviin suuttimiin. Tehot putos puoleen. Suuttimien vaihdon jälkeen on nyt toiminut 4 vuotta ilman koodeja ja oireita. Ei tunnu kusetukselta.
Henkilöautoissa, siis noissa VAG konsernin 1.9 pd pumppusuuttimissa vaihdettu paljon pumppusuuttimia turhaan, kun vikakoodit ilmoittaa että pumppusuuttimen kelassa katkos; todellisuudessa se johtosarja pätkii.
Ja huoto ohjeissa taisi olla maininta, että johtosarja vaihdetaan aina, kun käytetään irti.....
Tuossa omassa citymaasturissa meni johtosarja 320 tkm kohdalla, ja kun alkoi pätkiä satunnaisesti, siis nykäsi/tökkäsi kerran esim. 50 km välein, ei jättänyt vikakoodia, toki ohjelmoitu aika raskaasti, esim. vasta 3 kg ahtopaineiden kohdalla menee vikatilaan...

Tuossa commarissa joku anturi, makdollisesti polttoaineen lämpöanturi heittelee omijaan; siis ilmoittaa polttoaineen lämmön niin alakanttiin, että annos menee niin pieneksi, ettei käynnisty?

Kun vikatilassa, niin ajetaan ns. varakartoilla, jolloin joku anturitieto kestää puuttua.

Näätkö testerillä egun saamat anturitiedot tiedot?

Onko ohjelmoitu vai vakio?

Onko mahdollista kokeilla apuvirralla, siis saisi eliminoitua paskat akut/alhaisen jännitteen pois?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.06.2019, 23:13
euro euro ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.12.15
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 63
Perusasetus

Kyllähän tuo voisi olla suutin vikaakin. Suuttimien ylivuoto määrä on aika helppo mitata tuosta moottorista. Sylinterinkannen takapäästä paluuletku irti, vähän tulppausta ja kannen sisältä tuleva polttoaine letkulla mitta-asteikolla olevaan astiaan koneen käydessä. 1 minuutin aikana max 100ml.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jeeppi ei lähde käyntiin jappe Tekniikka & Jutustelu 17 16.07.2014 08:15
SJ410 ei käy lämpimänä? Lalle Tekniikka & Jutustelu 13 02.10.2012 22:27
uazi lämpimänä käyntiin?? peedro Tekniikka & Jutustelu 8 20.09.2011 20:14
Ln 65 ei lähde käyntiin wnb Tekniikka & Jutustelu 10 21.01.2011 19:42
Range vm 87, 3,5 EFI ei lähde käyntiin Tekniikka & Jutustelu 25 17.10.2008 23:57


Sivu luotu: 23:17 (GMT +2).