Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 19.05.2019, 23:04
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Mysteeri jatkuu, mutta kuten kerroin, niin useampi ongelma...


Tuo ilmavuoto on todennäköinen... JA kun muutkin hakee ongelmiin apua tälläkin palstalla, niin mistä näkee, että suuttimia kohti virtaa polttoainetta?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahfetti Näytä viesti
Vaihdon toisen syöttöpumpun. Nyt sammuu samantien, eli sammutus vika lähti. Käynnistykseen ei tullut muutosta. Voiko vuotavat suuttimen tehdä kyseistä oiretta. Eli kun 1-5sek päästä sammutuksesta starttaa lähtee heti, mutta jos 10s ja yli odottaa, niin heti saa sahata pidempään. Pumpun päässä vikaa ei voi olla, koska muutosta ei tullut. Taidan vaihtaa suuttimen vielä, kun ylimääräiset on hyllyssä.
-> siis jos suuttimet niin kuluneet/horot, että palotilasta vetää ilmaa 10 sekunnissa niin paljon että se kerkiää syöttöpumppuun, niin moottori ei voi toimia edes kohtuullisesti!

Jos tuota suuttimien ohivuotoa, ja nimenomaan takaisinpäin, halutaan varmistaa, niin siihen 2-10 metriä kirkasta muoviletkua kiepissä , ja nimenomaan tyhjänä.

Pistä vaikka yv, mikä auto taikka kokoonpano?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
12-ht sammutus? matti.v Tekniikka & Jutustelu 4 14.04.2015 07:46
Patrollin sammutus ongelma. -Akki- Tekniikka & Jutustelu 4 28.05.2009 20:04
saako sammutus olla käsikäyttöinen? Cental73 Tekniikka & Jutustelu 26 24.05.2007 20:39
bertan sammutus Cental73 Tekniikka & Jutustelu 3 15.04.2007 07:19
Käynnistys jomppa Vuosimallit 1984-1996 4 30.06.2003 14:09


Sivu luotu: 03:07 (GMT +2).