Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 18.05.2019, 21:27
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Siis tuosta suuttimien ohivuotolinjasta virtaa suuttimille päin?


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahfetti Näytä viesti
Päälinjoissa ilmaa ei näy, mutta suuttimien ja pumpun välissä olevan letkun välillä näkyy, että polttoaine alkaa sammutuksen jälkeen virtaamaan takaisin suuttimille päin.
Koskaan en ole törmännyt tuommoiseen.

Jos ei ilmaa, niin miten sen näkee?

Tuo sahaaminen kylmänä on lähes aina oire ilmasta, varsinkin kun 10 sekunnin käynnin jälkeen käynnistyy puolilämpimänä heti.

Onko moottori alkuperäisessä autossa?

Jos joku oma viritys, tai esim lisäasennukset, varsinkin isot vahvistimet, invertterit ja lisäkondensaattorit yms voivat väärin asennettuna syöttää virtaa sammutussolennoidille muutaman sekunnin, niin ei sammu heti.
Jopa lämppärin taikka flektin puhallin voi väärin asennettuna syöttää sähköä "takaisin päin" kun rupelin pyörimisenergia muuttuu sähköksi.

-> sulla taitaa olla useampi ongelma...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
12-ht sammutus? matti.v Tekniikka & Jutustelu 4 14.04.2015 07:46
Patrollin sammutus ongelma. -Akki- Tekniikka & Jutustelu 4 28.05.2009 20:04
saako sammutus olla käsikäyttöinen? Cental73 Tekniikka & Jutustelu 26 24.05.2007 20:39
bertan sammutus Cental73 Tekniikka & Jutustelu 3 15.04.2007 07:19
Käynnistys jomppa Vuosimallit 1984-1996 4 30.06.2003 14:09


Sivu luotu: 23:26 (GMT +2).