![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ei käy imusarjat ristiin, toisinpäin tulee imuvuoto ja toisinpäin ottaa suuttimet kanteen kiinni...
__________________
Killing time is not murder |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kovasti kyllä väitetään monessakin paikkaa että renixin imusarja käy HO kanteen kun käyttää renixin tiivisteitä. Noh, ei ole omakohtaista kokemusta niin en sano varmaksi. Ehkä perinteinen amerikan-Joen bolt-on, menee se kun ensin työstää muutaman päivän
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Miksi kukaan haluaisi laittaa Renixin imarin H.O.-koneeseen?
__________________
Killing time is not murder |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Tai no ei sitä ole pakko laittaa, mietin vaan semmoista vaihtoehtoa, onhan tuo renixkin kokonaisuutena ehjä. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mutta Renix, siihen ei sovi mikään jälkimarkkinaosa ja H.O:n imusarjoja ei ole vaikea löytää, mullakin on yksi ylimääräinen (tai se kuuluu siihen stroukkeriin, joka ei valmistu ikinä, joten sen voi varmaan myydäkkin)....
__________________
Killing time is not murder |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mutta olen kyllä ihan samaa mieltä, HO- kone imusatseineen on aikalailla fiksumpi kun niihin saa vielä käytännössä kaikkia osia varsin helposti, eikä tietenkään HO- mallin XJ:hin Renixin osia. Mutta tarttisi olla se HO- malli silloin, Renixin konvertoiminen HO- versioksi olisi vähän hullun puuhaa kaikkine tarvittavine muutoksineen..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 18.05.2019 11:19 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Onkos stroukki-koneen tekoa käsitelty FJDC:n sivulla? Kun tuli nyt semmoiset kamppeetkin hommattua, 258:n kampura, kanget ja tosiaan '92 H.O., se imari sähköineen vaan kärähtänyt.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Eipä oo paljoa käsitelty, mulla on tuossa lattialla edelleen se 4.77:ksi tehty stroukkeri, kesken pikkasen tosin, kun ei oo kohdetta...
__________________
Killing time is not murder |
#9
|
||||
|
||||
![]()
On siellä se stroukkeri-keskustelu, näköjään, kaikkea ei muista...
__________________
Killing time is not murder |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |