![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Jotain swäpissä tarvittavia marmoritiski osien numeroita: Imusarjan/läppäkotelon välinen tiiviste 13421-54G10 edit: TÄMÄ EI KÄYNYT AINAKAAN OMAANI,LIIAN ISO REIKÄ (ei ole pakko irroittaa kyllä, mutta itse irroitin kun samalla putsasin kotelon tyystin) Öljynsuodattimen "kierreosa" 11241-69G01 (lianan lohkosta pitää irrottaa alaspäin osoittava suodattimen jalka ja laittaa tälläinen, voi irrottaa myös jimnyn koneesta jos irtoaa/haluaa. yht. 15€.
Viimeksi muokannut riude : 23.05.2019 20:04 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
tänään tuli kone paikalliseen terminaaliin.
kyllä se lohko ja kansi tosiaan on 1:1 ulkoisesti sama kyin 1.3:nen. kampuran stefa vaan näyttää vuotavan tuossakin, onko se ok jos motti myydään "takuupurkaamolla" A1 luokituksella? ei se toki maksanutkaan kuin 300. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lisää osanumeroita, suuttimien tiivisteet yms.
15720-09300 GROMMET 15710-09300 O-RING 09320-08062 CUSHION Myydään marmoritiskillä kappaleittain, ensimmäiset n. 4€ pala, mutta nuo cushionit eli ne kanteen tulevat kumirenkaat johon suutin työnnetään 16€/kpl! Oksetus, vaan olisi pitänyt ajoissa tilata ulkomailta. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
meinasin yrittää vkloppuna tuon ajoon ennen työreissua, saisi yhden homman pois käsistä.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
kyllä siita savut pitäisi huomenna tulla, taikka leuka rintaan. apulaitteet paikalleen ja nesteet sisään enää.
erittäin suoraviivainen homma, tuolla edellä olleissa linkeissä on kaikki olennainen työn suorittamiseen. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
ihana. aivan ihana.
![]() 2s starttaamisella käyntiin, ei vuotoja missään ja kaikki letkutkin taisi mennä oikeisiin paikkoihin. tyhjäkäynti jäi huutamaan n. 2 tonniin, joka oli odotettavissa ollutkin. se kuitenkin hävisi pienen lenkin jälkeen. tämäkin oli odotettavissa hyvällä tuurilla (kvg m16a swap high idle). mutta ne tehot, ja ennenkaikkea vääntö. aivan käsittämättömän mukava peli ajaa vrt originaaliin. ajelin parikymmentä kilometriä näitä itä-suomalaisia hiekkateitä, joilla mäkiä riittää, ja vitoselta ei tarvinnut vaihtaa pienemmälle edes pitkässä 8% ylämäessä. siis nätisti, "normaalisti" ajellen 6-80kmh. kuudes vaihde olisi poikaa. ja tästä viisastuneena, omaan käyttööni automaatti olisi turha. |
![]() |
| Luokat |
| 1.6, jimny, m16a, suzuki |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Suzuki Lianan M16A moottori (tai halpa auto) | riude | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 02.05.2019 18:58 |
| Ostettu VW 1.6D/TD kansi/koko moottori/joku moottori laatikoineen | Nostokurki | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 23.04.2012 18:59 |
| Ostettu Moottori, mönkijästä,moottorikelkasta,moottori pyörästä | ¤Offi-Osku¤ | O/M/V Muut | 14 | 01.09.2010 14:18 |
| Myyty toyota 2l-t moottori turbo -diesel+ varosa moottori 2l-t | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 29.06.2009 19:53 |
| O: Toyotan B-moottori - OSTETTU 3B-MOOTTORI | Ahosensetä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 18 | 30.12.2005 03:09 |