![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Luetaanhan tätä Offipajallakin, muttei ihan koko ajan ehditä ... En tiedä ihan tarkkaan, kuinka paljon vahvemmat KAMmin vetarit ovat, mutta Lantikan tuotteille lupaavat tuon yllä mainitun 40%. Kaiken saa tietysti rikki, mutta onhan tuo paljon enemmän kuin vakio. Jos tuon muuttaa renkaan halkaisijaksi, niin Rangen vakio 29" x 1.4 = melkein 38". Etuvetarin hitsaamisesta en tiedä, mutta hiukan epäilen, kun nuo lujat aineet ovat joskus (yleensä?) huonosti hitsattavia. Yksi vaihtoehto voisi olla murrokseen sopivien boorien hiominen vetariin, jos vain ainetta riittää. Tosin vetari on jo karkaistu. Joku koneistusguru voisi kommentoida. Kysäisen tuota toimitustilannetta Englannista ja palaan siihen. T, Antti
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: hdj 8" lukko | BÄLÄ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 15 | 26.09.2007 17:43 |
O: Suzukiin ARB-lukko ja välitykset jakolaatikkoon | JER81 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 06.08.2007 16:35 |
O: Bj 42 lukko vetarit + yksi lukko | Big-Willys | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 08.12.2006 07:16 |
lukko???? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 04.02.2004 22:34 |