Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.03.2005, 07:32
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Luetaanhan tätä Offipajallakin, muttei ihan koko ajan ehditä ...

En tiedä ihan tarkkaan, kuinka paljon vahvemmat KAMmin vetarit ovat, mutta Lantikan tuotteille lupaavat tuon yllä mainitun 40%. Kaiken saa tietysti rikki, mutta onhan tuo paljon enemmän kuin vakio. Jos tuon muuttaa renkaan halkaisijaksi, niin Rangen vakio 29" x 1.4 = melkein 38".

Etuvetarin hitsaamisesta en tiedä, mutta hiukan epäilen, kun nuo lujat aineet ovat joskus (yleensä?) huonosti hitsattavia. Yksi vaihtoehto voisi olla murrokseen sopivien boorien hiominen vetariin, jos vain ainetta riittää. Tosin vetari on jo karkaistu. Joku koneistusguru voisi kommentoida.

Kysäisen tuota toimitustilannetta Englannista ja palaan siihen.


T, Antti

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: hdj 8" lukko BÄLÄ O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 15 26.09.2007 17:43
O: Suzukiin ARB-lukko ja välitykset jakolaatikkoon JER81 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 06.08.2007 16:35
O: Bj 42 lukko vetarit + yksi lukko Big-Willys O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 08.12.2006 07:16
lukko???? Tekniikka & Jutustelu 2 04.02.2004 22:34


Sivu luotu: 23:38 (GMT +2).