Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 22.04.2019, 06:47
Kuljukka Kuljukka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.09.09
Sijainti: Pohjois-pohjanmaa
Viestit: 323
Perusasetus

Itse olen kahteen 1.9tdi vnt ahtimelliseen autoon suorittanut ja voin suositella.
Egr putki pois ja mössö sisään niin pursuaa täyttöaukosta ja sitten liikuttelemaan säätötanko esim pihdeillä tai jos omistaa mittarillisen alipainepumpun niin sillä saa samalla testattua myös kellon toiminnan.

Ennen kuin moiseen ryhtyy pitää olla varma että auto varmasti yliahtaa, esim vikakoodit tai ajonaikainen tieto.
Yliahtaminen voi johtua myös viallisesta n75 venttiilistä.
Jos kyseessä aliahtaminen niin sama venttiili, alipainen letku tai itse säätökello vuotaa.

Omassa kotterossa tämä pitää suoritaa n. 6kk välein muuten ahdot alkaavat karkaamaan yli 2,5bar kun hetkellinen max ahtopaine pitäisi pysyä 1,8 bar kieppeillä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Turbon puhdistus tokko Tekniikka & Jutustelu 17 14.09.2015 20:53
Jäähdytysjärjestelmän puhdistus ? TOJOHJ60 Tekniikka & Jutustelu 13 03.09.2014 20:50
Vesikaivon puhdistus Arska-tehtaalta Chit-Chat 18 08.08.2008 23:02
Runkopalkin puhdistus? kingkuppi Tekniikka & Jutustelu 3 22.01.2007 08:07
Aluvanteiden puhdistus? panzer Tekniikka & Jutustelu 3 07.05.2006 11:43


Sivu luotu: 09:18 (GMT +2).