Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 10.04.2019, 17:18
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.386
Perusasetus

Yleensä vapaasti hengittävään ei ihmeitä saa aikaan ruiskutusta lisäämällä, kun ilmaa ei kuitenkaan saa määräänsä enempää koneeseen. Pienemmillä elementeillä sama määrä ainetta vaatii pidemmän ruiskutusajan ja lämpörasitus kasvaa. Paksu savu näytää sitten sen, että kaikki ei pala.

Kirja kertoo, että 66kW koneen pumpusta (8mm elementit) otetaan vakiona säätimen maksimikierroksilla (full load stop, pumpun akseli pyörii 1400 1/min) 42.5-44.5 kuutiosenttiä ainetta per 1000 työtahtia. Samoilla kierroksilla 92kW versio 9-millisillä elementeillä tuuppaa ainetta 65-66 kuutiosenttiä per 1000 työtahtia.
__________________
Jukka
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Isuzun syötön säätö? isuzubj Tekniikka & Jutustelu 7 11.12.2009 20:40
vaparin syötön säätö tillikko Tekniikka & Jutustelu 10 19.02.2009 15:52
2l2 syötön säätö Holle Tekniikka & Jutustelu 4 24.03.2008 13:09
patrollin syötön säätö patrol88 Tekniikka & Jutustelu 19 29.01.2007 00:05
Bj40 syötön säätö Tekniikka & Jutustelu 22 07.07.2005 15:42


Sivu luotu: 19:55 (GMT +2).