![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Yleensä vapaasti hengittävään ei ihmeitä saa aikaan ruiskutusta lisäämällä, kun ilmaa ei kuitenkaan saa määräänsä enempää koneeseen. Pienemmillä elementeillä sama määrä ainetta vaatii pidemmän ruiskutusajan ja lämpörasitus kasvaa. Paksu savu näytää sitten sen, että kaikki ei pala.
Kirja kertoo, että 66kW koneen pumpusta (8mm elementit) otetaan vakiona säätimen maksimikierroksilla (full load stop, pumpun akseli pyörii 1400 1/min) 42.5-44.5 kuutiosenttiä ainetta per 1000 työtahtia. Samoilla kierroksilla 92kW versio 9-millisillä elementeillä tuuppaa ainetta 65-66 kuutiosenttiä per 1000 työtahtia.
__________________
Jukka |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Isuzun syötön säätö? | isuzubj | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 11.12.2009 20:40 |
vaparin syötön säätö | tillikko | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 19.02.2009 15:52 |
2l2 syötön säätö | Holle | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 24.03.2008 13:09 |
patrollin syötön säätö | patrol88 | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 29.01.2007 00:05 |
Bj40 syötön säätö | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 07.07.2005 15:42 |