Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 23.03.2005, 23:33
whitejack:n Avatar
whitejack whitejack ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 14.02.04
Sijainti: Ii, Finland.
Viestit: 326
Perusasetus

Lainaus:
quote:

Voitelin kapistusta WD-nelikymppisellä, oliko liian ohutta? Millä paineilmavehkeitä pitäis voidella?
on oma öljy, vähän paksumpaa kuin wd40. Löytyy esim kärkkäisiltä paineilma kamppeitten hyllyköistä Wurthin tarralla.

Lainaus:
quote:

- onko tuo halppis-pulttipyssy oikeesti noin pa..a, vai enemmänkin rikki? Kun eihän tolla tee yhtään mitään, jos momentti ei riitä siihen että käsivoimin pitää pyöreesstä (vähän öljyisestä) hylsystä kiinni
Olihan se pyssy sellainen "iskevä" malli, sillä sitä momenttia saadaan aikaan.

Lainaus:
quote:
- onko pulttipyssyjen ilmankulutuksessa eroja, ainakin tää halppis haukkaa selvästi enemmän pitkään pyörittäessä kuin mitä ton pikkukompuran tuotto on

-Paavo
ON. Itsellä joku parikymmentä vuotta vanha korjaamokäytöstä huutokaupattu Japanilainen pulttipyssy, nakuttaa ihmeen pitkään ennenkuin 50 litran pönttöön rupeaa kompura lisää painetta tekemään.
Samaa ei voi aina noista gerneistä ym. sanoa.

-whitejack-
BJ-40 -77 SLCK#64
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Paineilmaa ilmastoinnin kompressorilla? Ahosensetä Tekniikka & Jutustelu 4 30.01.2007 14:15
Paineilmaa "talliin", vinkkejä, ehdotuksia? Revolver Tekniikka & Jutustelu 33 16.08.2005 20:57
Paineilmaa autoon Killer-Wo Tekniikka & Jutustelu 6 29.10.2004 21:33
Paineilmaa autossa Frohike Tekniikka & Jutustelu 0 29.08.2003 13:10


Sivu luotu: 19:25 (GMT +2).