![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() https://www.ebay.com/itm/Manual-Free...D/302537738404 1991 3.0 V6 onko käypäset? Jos ei niin mistä löytys manuaalilukot?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Tämä yksityiskohta kiinnostaa...
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Itse itselleni vastaten pulttijako ja boorit sama ainakin 1 ja 2 gen malleissa. Löytyi 2 mallin superselect härvelistä ne "sokeet" laipat varalle.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
2.5 tdic Eero the pajero. Mistäs olette tyhjäkäyntiä säätynyt sen jälkeen, kun paineita nostettu turbosta välikorotuksella ja syöttöä lisätty ruuvista ja tyhjäkäynti ruuvi on jo minimissä -> 1100 rpm.
Itse ahdot ei juuri ole noussut, kiihdytyksessä käy 0.9 bar. Melko maltillinen nosto, mutta hiukan keskivääntöä on tullut lisää. Lisää syöttöä voisi antaa, mutta tyhjäkäynti alkaa olla turhan reipas.
|
|||
|
|||
![]()
Tuli täydellinen blackoutti, kummin päin pajeron kytkinlevy tulee paikalleen? Levyssä ei lue siitä mitään.
|
|
||||
|
||||
![]()
Käykö se molemmin päin ees?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Enhän mä ole syöttöjä säätänyt kuin vajaan kierroksen ja 3-4 aluslevyä korotuksena hukkaporttiin. Ei kai vielä näillä pitäs paineet noustakkaan.
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |