![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Molemmist lähtee käihää.....
Silti taitavasti leikattu toi clippi ja mydiesel käihät.
Just ku my diesel käihät tulee clippi on leikattu poikki. Saattaa tulla vähemmän ku muista, mutta se ei tee siitä yhtään parempaa ku muut. My diesel palaa vaan korkeammas lämmös ja käihät on kuvan ulkopuolel. Ja sen näkee polttoastioiden väristä. Olis kiva saada myös tosta polttotapahtumasta normi- ja lämpökamerakuvat laajemalla perspektiivillä. Puhdasta noista ei saa tekemälläkkään fossiilisten poltosta. Viimeksi muokannut uteiN_H : 21.12.2019 19:09 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Voi olla huonosti leikattu klippi ja noinkohan vapaalla palamisella on oikeasti merkitystä verrattuna koneen sisällä tapahtuvaan palamiseen? Voisi heittää ihan kumpaan suuntaan tahansa?
Mitenkäs H_Nietu selittää sen, että mun laitteet ei savuta juuri mitään kun on My-dieseliä tankissa? Voi olla jollain muullakin ihan sama tilanne? En oikein usko myyntimiesten puheita 90% vähemmästä hiilidioksidista, mutta varmasti puhtaampaa kuin perinteinen diesel.
__________________
www.alanmiehet.com #1 Viimeksi muokannut kivinen : 21.12.2019 19:46 |
#4
|
|||
|
|||
![]() Voi olla just noin.Lainaus:
Saatu palamaan puhtaammin korkeemmas lämpötilas jolloin nokee vähemmän. Lisäaineista riippumatta, silti päästöt lisäaineen verran pienemmät. Voi olla PAH päästöt pienemmät just lisäaineen verran. Ja sehän ei haittaa vaikka lisäaine mitä myrkkyy tahansa. https://www.neste.com/fi/puhtaammat-...-dieselin-edut Ekas kappaleessa syy tohon korkeampaan palolämpötilaa,,,,, Vetykäsittely. Lainaus Nesteen sivuilta:" Valmistettu jäterasvoista, tähteistä ja kasviöljyistä, luokiteltu vetykäsitellyksi kasviöljyksi (Hydrotreated Vegetable Oil, HVO)". Eikä kusikaan voi tota tehdä......Se on vain päästönormei varten...... ja veden/urean lisääminen polttaa alhasemmalla lämpötilalla mutta pitää palotilan puhtaampana. Yks vety H ottaa ihanne tapauksessa puolikkaan tai kolmasosa hiilen C mukaan eli palaa korkeemas lämpötilas.. Koska palamiskaasut lisäaineita, saasteita ja CO2 ja H2O. Jos palamiskaasut olis hiilidioksisia ja vettä. Tästäkin joku kemisti vois kertoo.... Ja toi vety on räjädysaine hapen kans.....samoin kuin happi ylemmissä ilmakehissä missä sitä ei oo. Tos MyKiisselis ei voi olla niin paljon vetyy et olis 90% HIILIDIOKSIDI- JA VESIHÖYRYPUHTAAMPI KUIN TAVALLINEN POLTTOAINE. Toi 90% voi olla lähipäästöihin koska hiili palaa hieman puhtaammin. Ei kokonaispäästöihin.....ne on ja pysyy..... Silti pallolla hiilen kiertokulku on vakio. Jos joku tietää lisäaineen koostumuksen niin infoo..... Ja huomattavasti myrkyllisempää kuin ilman sitä. Aina mis palaa niin siel on savuu........ ps. Onneks päättäjätkin on huomannut kusetuksen.... Toi My kiisseli ei oo ikiliikkuja......sekin uskoo vysiikan ja kemian lakei..... Ja vetävät silta tuet alas. Vaikka suomalian Valtion enemmistöomistukses onkin. Tos kaheksan suurinta omistajaa. Valtioneuvoston kanslia, 35,96 % Valtion kehitysyhtiö Vake Oy, 8,31 % Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma, 1,47 % Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen, 1,42 % Kansaneläkelaitos, 1,03 % Valtion Eläkerahasto, 0,62 % Kurikan kaupunki, 0,60 % Keskinäinen Työeläkevakuutusyhtiö Elo, 0,47 % Ja tää oli mun osalta tässä...... Viimeksi muokannut uteiN_H : 21.12.2019 21:58 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Moskvich Elite BMC diesel, eli diesel mosse | Jare | Chit-Chat | 35 | 29.12.2014 18:40 |
Diesel + NOS | karisa | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.04.2012 20:33 |
Diesel v8:sit. | opelman | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 27.05.2011 09:21 |
Neste / neste-lämmönvaihdin | farmari | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.05.2007 19:15 |
M:bmc 6-diesel | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 20.02.2007 20:27 |