![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Jumpu.mä haluun kans.
|
|
|||
|
|||
![]()
Aina me sille hinta keksitään
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Yx, mitä kannattais testata, niin wallas. Saa termarin ohjaamaan lämpöä ja akku kestää lämmittää reilummankin nokkaunen verran. Selkeänä plussana vielä kun lämmittää ulkoa tulevaa ilmaa, niin pysyy kuivana sisätila. Ja kuivaa sinne viedyt kamppeetkin..
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mitäs muita vaihtoehtoja olis? Tarkootushan ei oo käyttää eres talaviaikana, mutta tuo se lisämukavuutta keväisin ja syksyisin kun saa vähän lämmintä ilimaa koppiin. |
|
|||
|
|||
![]()
Eiköhän purettuja tai mätiä asuntovaunuja ole maailma pullollaan, varmaan löytyy nettikaravaanista eri vaihtoehtoja
|
|
||||
|
||||
![]()
Käy tutustumassa minun "retkivaunuun"
https://karavaanari.org/index.php/topic,19732.0.html Jostain sivulta 16 alkaa venäläisen planar lämmittimen asentelua. Olen ollut ERITTÄIN tyytyväinen laitteeseen, toimintavarma ja löpönkulutus tosi pientä vaikka koppi onkin suuri. Viimeisillä sivuilla pakkastestiäkin mihin asennus ei ole oikein tarkoitettu (lämmitysilma otetaan ulkoa, ei kierrätetä). |
|
||||
|
||||
![]()
Eikä oo kummoinen homma tehdä pitkästä tavarasta omasta päästä uus. Yksittäishyväksyntä 180€ ja sen jälkeen voi rekisteröidä. Aisankin saa tehdä metritavarasta kunhan tekeen niin ettei tulkita aisaks vaan osaksi alustarakennetta.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty rj-70 projekti | KG | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 15.03.2016 19:50 |
Myyty come up projekti | jakenbj | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 21.08.2013 21:35 |
Myyty BJ projekti | MICCOT | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 29.07.2013 20:04 |
Bj 40 projekti | _JT_ | Maasturiprojektit | 277 | 28.02.2013 22:09 |
Suikka projekti ”taasen” *Toinen projekti tuli taloon* | jonetzu | Maasturiprojektit | 61 | 22.07.2011 20:51 |