![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Tai laittaa edes oikeaan asentoon. ![]() Nythän nuo riipukkeet on väärään suuntaan menossa, menee niin sanotusti "takalukkoon" ja voi olla melko jäykkä ajella. ![]()
|
|
|||
|
|||
![]()
Pitääkin seurailla kun aika samaa tulossa kun itsellä.
Mulla olis ollu sulle SM465 laatikko ylimääräisenä, mutta Toitsun lodju onkin jo sinne sovitettu. Mulla on tällä paketilla kokonaisvälitys 86:1. Mitä tuossa olen itse ehtinyt ajella niin kyllä tuossa V6 on ihan riittävästi potkua tuohon pikku kippoon. Jos jää orkkis akselit yli niin voisi jopa kiinnostaa. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Etuakseli jää ainakin itselle tarpeettomaksi sekä ohjauksen osat. Taka-akseli varmaankin jää itselle. Pitää miettiä. Kunnosta en tiedä muuta kuin että on maalattu... |
|
||||
|
||||
![]()
Vinssi
|
|
||||
|
||||
![]()
Hiljaista ollut nyt rakentelun osalta... Uusia osia saatu kuitenkin tilattua:
- Eteen kuppipenkit ja taakse sohva. Mallia säänkestävä. Lisäksi tulee uudet vyöt. - Uusi mittaristo sekä jännite ja kiekkamittari. - Vesipumppu ja ohjaustehostimen pumppu. Sekä lyhyttä mallia olevat hihnapyörät apulaitteisiin. - Pari äänenvaimenninta. - Alusyyläri ja flekti. - Bikinitoppi. - Bensapumppu. Sitten kun akselit saapuu tontille pääsee tilaamaan välitykset ja lukon. Renkaat puuttuu vielä... Muuten alkaisi olemaan suurimmat hankinnat tehtynä. |
|
||||
|
||||
![]()
Tällä hetkellä on tarkoitus ensin poistaa kaksi lattaa takaa ja yksi edestä. Tämän jälkeen molempiin päihin jää kolme latia. Keulaa kokeilin painella moottorin ollessa rungon päällä niin ei paljoa joustanut. Keula laski ehkä 15mm kun kone laskettiin rungolle. Tosin jouset ovat käyttämättömät joten vetristyvät varmasti ajan kanssa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeep cj-5 1969 | Tolu | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 18.10.2018 17:23 |
Myyty Unimog 406 -1969 | Ramo82 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 14.12.2016 16:52 |
Myyty Valmet 700 1969 | Larry_ | O/M/V Muut | 1 | 24.11.2015 22:03 |
Huuto AutoCar lehti 1969 | -Jarkko- | O/M/V Muut | 0 | 06.03.2014 04:40 |
FJ45 LP 1969 | bj45lava | Maasturiprojektit | 26 | 27.11.2013 10:34 |