![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#7
|
|||
|
|||
|
HAHAHAAH! Ihme meininkiä noilla rättipäillä. Pitää olla tavallisen tampio jos tuollaisen rahasumman "unohtaa" penkin alle. Meinaako se tosissaan että joku tois sulle nuo rahat vaikka se kuinka lupais maksaa löytöpalkkion? "joh. Tässä sulle 20€ siitä kun löysin nämä mun 24 500e" <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>
-- Ford ja jokainen ajoon pääsy on yllätys -- Nerd-O |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kadonnut MP:n sivuposki LÖYTYNYT | Jp | Chit-Chat | 2 | 08.05.2008 21:42 |
| Mihin kadonnut ihmisten auttamiskyky????? | sippis | Chit-Chat | 44 | 22.12.2005 14:11 |
| Mihin hartaus on kadonnut tietokoneista? | Dr.Fhalcion | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 5 | 02.09.2004 18:47 |
| Kadonnut moottori vaihteisto | KTM | Vuosimallit 1963-1967 | 0 | 22.12.2001 19:26 |