Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 23.03.2005, 09:56
Tapsa_ja_Dumbo Tapsa_ja_Dumbo ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.04.04
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 990
Perusasetus

Niin, jos haluat kulut minimoida ni pura ekaks ja kato onko rikki. Käytännössä onks kalvo ehjä ja pitääks kohon ventsu. Ja laita joku ihan oikea siihen tarkoitettu ilmansuodatin koteloineen. Kokonaan puuttuminen tai ns. vapaa suodin laihentaa seosta vetoalueella tosi paljon kun signaali katoaa. Sit katot, että bensapinta on kohillaan ja että kohokammion huohotusputki on auki.

Jos kohokammion alla ei ole isoa säätömutteria (putken korkeuden säätö) tarviit vielä neulan korkeuden säätöön työkalun, biliteemassa ei maksa pal mitään tai sitten teet itte jostain vaikka 6mm tangosta ja sahaat siihen hahlon päähän. Dampperista sisään ja varovasti myötäpäivää rikastaa. Ja muista täyttää se sit dampperi öljyllä - sehän hoitelee kiihdytyspumpun virkaa hidastamalla männän avautumista -> kaasua painettaessa virtausnopeus venturissa kasvaa hetkellisesti ja signaali sen mukana ja seos rikastuu siks aikaa että mäntä ehtii ylös.

Tapsa

- - 33" on aikuisten oikeesti 838,2mm - -

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu: Zenith 36IV kaasari Niko O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 21.11.2007 19:34
Range Roverin Zenith-Strömberg Q&A ZeiZei Tekniikka & Jutustelu 24 24.05.2007 05:46
Strömberg-kaasariexpertti? -P- Tekniikka & Jutustelu 7 06.03.2007 08:22
O: Zenith-Strömppä 150 CD blazoffer O/M/V Muut 2 29.11.2005 17:30
O:Rangen Strömberg kaasari Racingrabbit O/M/V Muut 6 19.10.2004 19:12


Sivu luotu: 19:06 (GMT +2).