Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 22.03.2005, 22:27
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Joku HJ-tuntija osaa varmaan paremmin valaista, mutta se jännitteenalennin hässäkkä on muistaakseni yleensä siellä takakyljessä, puolta en muista. Siinä on seitsemän pientä piiriä, eli jokaisen valon jännite alennetaan erikseen.

Niitä saattaa olla ylimääräisiä HJ-varaosaautoja omistavilla, vaikka voipi tulla parempi jos tosiaan releistää koko toimituksen ja käyttää vain yhtä 24V->12V alenninta.

Kolmas vaihtoehto on vaihtaa lamput 24-volttisiin ja ottaa sähköt rosvoliittimillä takavaloilta jos kärry on vain omassa käytössä.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ vetokoukun "pudotus" alemmas ja sähköt 24V->12V osilpi Tekniikka & Jutustelu 43 06.06.2014 13:21
Missä olet saanut loistavaa palvelua? Ja missä huo Santeri Business 20 27.03.2008 19:00
O: Ostan Uaz:n vetokoukun ( SA-malli) IsoA O/M/V Muut 9 27.07.2005 07:54
O: maastotunkki ja jännitemuunnin arsenix O/M/V Muut 2 25.07.2005 12:51
Vetokoukun "painoista" pee Tekniikka & Jutustelu 16 13.05.2005 22:24


Sivu luotu: 18:19 (GMT +2).