Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 22.03.2005, 20:57
Tapsa_ja_Dumbo Tapsa_ja_Dumbo ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.04.04
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 990
Perusasetus

Muista, että nuokaan kaasarit ei ole iskussaan suoraan kaupan hyllyltä. Jokainen pittee kalibreerata sitten siihen sun moottoriis.... ellei sitten ole juuri tuohon koneeseen kaikilla kilkkeillä tarkoitettu malli - silloin voipi mennä lähelle. Quadrajettiinkin löytyy satoja erilaisia suuttimia ja metering rodeja. Jonkun joka osaa homman pitää se uus laittaa kohilleen et toimii kunnolla. Edelleenkin - yritä korjata vanha. Sun auto on vanha muiltakin osin.

- edit: Piti vielä sanomani, että sen kaasarin säätö kaikkien piiriensä osalta on ihan yhtä tarkkaa hommaa ku jonku avoimen efisysteemin ohjelmoiminen. Työkalut on vain toisen moiset ja asiantuntemusta ja kokemusta ei voita mikään, jos siis haluat että pelaa niinku uus kaasari uudessa autossa. Osta se sit joltain joka tukee sua loppuun saakka.

Tapsa

- - 33" on aikuisten oikeesti 838,2mm - -



Edited by - Tapsa_ja_Dumbo on 22/03/2005 21:01:41
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: FJ:n kaasari panzer O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 28.02.2008 21:38
Uusi Pajero / Uusi Land Cruiser Tekniikka & Jutustelu 35 15.08.2007 18:45
suzukiin uus kaasari Tekniikka & Jutustelu 1 24.03.2007 22:49
Kaasari SJ 413 viistokeula O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 17.03.2007 12:05
Gaz ja kaasari Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 4 16.09.2005 08:56


Sivu luotu: 10:02 (GMT +2).