![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ei niissä jenkkien parkkijarruissa yleensä kovin paljon oikeita vikoja ole. Tuo toispuoleisuus johtuu yleensä siitä kun sitä painetaan katsastuksessa dynamometrillä niin hissukseen, vasen puoli ottaa yleensä ennen oikeaa ja myös lukkiutuu siten ensiksi = dynamo pysähtyy ja näyttää eroa. Eli, reipas polkaisu tai sitten rullat erikseen pyörimään (pelkkä vasen ja pelkkä oikea). Sitten nähdään onko siellä oikeasti vikaa. Ja erohan saa tänä päivänä olla peräti 70 % jos vaan yhteisteho riittää (18 % kokonaismassasta).
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HDJ:n sähkölukko paineilmalla toimivaksi? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 06.05.2008 20:29 |
SJ-413 Käsijarru | Suzu-ukko | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.04.2008 16:46 |
Laturin kytkentää toimivaksi? | AVRO | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 03.08.2007 12:46 |
miten mek.vinssi toimivaksi läjään? | Ykä | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 17.01.2006 19:45 |
Käsijarru | Yleiset | 0 | 06.12.2002 02:06 |