Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.03.2005, 18:38
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Ei niissä jenkkien parkkijarruissa yleensä kovin paljon oikeita vikoja ole. Tuo toispuoleisuus johtuu yleensä siitä kun sitä painetaan katsastuksessa dynamometrillä niin hissukseen, vasen puoli ottaa yleensä ennen oikeaa ja myös lukkiutuu siten ensiksi = dynamo pysähtyy ja näyttää eroa. Eli, reipas polkaisu tai sitten rullat erikseen pyörimään (pelkkä vasen ja pelkkä oikea). Sitten nähdään onko siellä oikeasti vikaa.

Ja erohan saa tänä päivänä olla peräti 70 % jos vaan yhteisteho riittää (18 % kokonaismassasta).

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HDJ:n sähkölukko paineilmalla toimivaksi? Jari_M Tekniikka & Jutustelu 8 06.05.2008 20:29
SJ-413 Käsijarru Suzu-ukko Tekniikka & Jutustelu 1 13.04.2008 16:46
Laturin kytkentää toimivaksi? AVRO Tekniikka & Jutustelu 8 03.08.2007 12:46
miten mek.vinssi toimivaksi läjään? Ykä Tekniikka & Jutustelu 28 17.01.2006 19:45
Käsijarru Yleiset 0 06.12.2002 02:06


Sivu luotu: 22:54 (GMT +2).