Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76
Näitä postin "ongelmia-" käytiin vuosi- pari sitten paikallisen jakeluesimiehen kanssa:
Ja vastaus oli se, että ainut tapa, millä asiakas voi kiistää mm. noiden "virallisten kirjeiden" saapumattomuuden, on se, että kaikki skannataan ja toimitetaan sähköisenä asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen tms.
Palvelu ei maksanut kohtuuttomasti per sivu tms. mutta kun laskin kaikki, niin silloin olisi maksanut 20?-30? euroa/kk
|
Mutta eikös postin suurin osaamis alue ole juuri kirjeiden toimitus perille, sillain availematta kuoria. Jos sisältö skannata pitää, lienee järkevintä jättää posti välistä kokonaan pois. Jotenki mieleen silti piirtyy tilattu auton varaosa, josta sähköpostiin mukavasti saapuu valokuva