Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 05.01.2019, 20:54
Ippe69 Ippe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.07
Sijainti: Muonio
Viestit: 1.080
Perusasetus

Ihan maalaisjärjellä ajateltuna ei ole järkeä sähköllä pyörittää hydraulipumppua joka pöyrittää vinssiä, kun voi sillä sähköllä suoraan pyörittää vinssiä. Energianhukkaa vain tuon hydrauliikan käyttäminen välissä.
Satunnaiseen käyttöön tuntuu kelpaavan ihan hinnat-alkaen vinssitkin, kunhan ostaa riittävän ison. Itellä on ollu jo vuosia expondosta tilattu vinssi. Muistaakseni alle 400e oli sisältäen langattoman kaken, kidan, vaijerin ym.
Takavinssinä on tyrex, joka on myös kohtalaisen edullinen. On myös toiminut moitteetta, mutta ei ole ollu vielä niin pitkään käytössä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Runva - vinsseistä kokemuksia? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 18 15.09.2010 22:44
Kysymys vinsseistä blomi Tekniikka & Jutustelu 2 30.12.2008 09:03
kellään kokemuksia TML vinsseistä? hamaBJ40 Tekniikka & Jutustelu 21 11.02.2007 18:11
kokemusta/tietoa KEW merkkisistä vinsseistä Cental73 Tekniikka & Jutustelu 9 11.08.2006 22:51
tojon pto vinsseistä Tekniikka & Jutustelu 4 02.04.2005 11:12


Sivu luotu: 14:35 (GMT +2).