![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Ihan maalaisjärjellä ajateltuna ei ole järkeä sähköllä pyörittää hydraulipumppua joka pöyrittää vinssiä, kun voi sillä sähköllä suoraan pyörittää vinssiä. Energianhukkaa vain tuon hydrauliikan käyttäminen välissä.
Satunnaiseen käyttöön tuntuu kelpaavan ihan hinnat-alkaen vinssitkin, kunhan ostaa riittävän ison. Itellä on ollu jo vuosia expondosta tilattu vinssi. Muistaakseni alle 400e oli sisältäen langattoman kaken, kidan, vaijerin ym. Takavinssinä on tyrex, joka on myös kohtalaisen edullinen. On myös toiminut moitteetta, mutta ei ole ollu vielä niin pitkään käytössä. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Runva - vinsseistä kokemuksia? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 15.09.2010 22:44 |
| Kysymys vinsseistä | blomi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.12.2008 09:03 |
| kellään kokemuksia TML vinsseistä? | hamaBJ40 | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 11.02.2007 18:11 |
| kokemusta/tietoa KEW merkkisistä vinsseistä | Cental73 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 11.08.2006 22:51 |
| tojon pto vinsseistä | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 02.04.2005 11:12 | |