![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Meillä kolisi noin jääkaappi yhessä reissuvehkeessä niin laitettiin superlonia kompuran ja kaapin rungon väliin iskariksi. sehän varmaan on kumityynyjen päällä kompura
|
|
||||
|
||||
![]()
Minulla on myös Motonetista ostettu jääkaappi joka kolisee samaan tapaan, oliko se Dometic merkiltään vai mikä... Koitin kolinaa joskus hillitä kumipehmuistein, mutta ei siitä hiljaista tullut. On myös muutamia tuhansia km nähnyt huonoja teitä, mutta toimii edelleen hyvin.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ei oo tullu heiluteltua pelkkää kompuraa että olisko siellä sisälläkin joku joka antaa tuollaista kolinaa.
|
|
||||
|
||||
![]()
On siellä sisällä jotain kolisevaa - siksi nuo minun lisäämät kumitassut ei juuri auttaneet ääneen.
|
|
||||
|
||||
![]()
teillä taitaa vaan olla liian hiljaiset autot, mulla samanlainen jääkaappi ollut kans vuosia ja en kyllä edelleenkään pysty yksilöimään että mikä kolinoista vois kuulua jääkaapista
|
|
|||
|
|||
![]()
Ota sylliin ja ravistele, mulla kuuluu silloinkin kilinä ja kolina.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Näyttää isommaltakin hääräämiseltä. Kyseessä oli vaan lavarungon asennus MANnin rungolle. Kiitos Ilomantsin miehille avusta!
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ei ole tullut koskaan moista purettua että mikä siellä sisällä pääsee heilumaan Mututuntuu että siellä on ihan äänenvaimennuksen takia tehty esim jousiriiputettuna se itse kompuraosa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mitähän löytyy loukusta? | Bj Andy | Chit-Chat | 8 | 12.08.2015 02:49 |
Mitähän verottaja ajattelee.... | jyrden | Chit-Chat | 15 | 26.01.2013 14:17 |
Talavi ja liukkaat tullee .. | arsenix | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 25.02.2007 20:46 |
Mitähän sitä tekis? | Nerd-O | Chit-Chat | 29 | 27.11.2005 22:08 |
Mitähän mahtaa... | Latekki | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 14.10.2005 11:45 |