Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.12.2018, 08:44
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 1.273
Perusasetus

Lähtikö irti nätisti?

Itse irrottelin e220cdi (w211) ajamalla pulttia löysäten. Ei tarvinnut hajottaa likukuvasaralla, hyvin nousi, kun lopulta alkoi nousemaan. Se vaati kyllä ajoa jonkin verran. Tuo kannattaa kyllä tehdä noissa CDI koneissa heti kun tsupsutus alkaa. Se musta töhnä on kivaa irrotella.

Pultin kiristys jännitti kyllä ekalla kertaa - tuntuu jotenkin rajulta se loppukääntö. Pelotti vielä, oliko tullut kierteet ja reikä putsattua huolella, ettei korkkaa vesitilaan.

__________________
-TimoV

Range Rover Sport 2.7d SE, 2007
BMW 520xda, 2016
Mercedes-Benz ML55AMG, 2002
Linhai 500 IRS, T3 2016

Range Rover 2.5dse 1998(ex)
Range Rover 3.9EFI Vogue 1990, Ardennes green (ex)
Range Rover 3.5EFI Vogue 1986, Cypress green (ex)
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.12.2018, 22:37
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TimoV Näytä viesti
Lähtikö irti nätisti?

Itse irrottelin e220cdi (w211) ajamalla pulttia löysäten. Ei tarvinnut hajottaa likukuvasaralla, hyvin nousi, kun lopulta alkoi nousemaan. Se vaati kyllä ajoa jonkin verran. Tuo kannattaa kyllä tehdä noissa CDI koneissa heti kun tsupsutus alkaa. Se musta töhnä on kivaa irrotella.

Pultin kiristys jännitti kyllä ekalla kertaa - tuntuu jotenkin rajulta se loppukääntö. Pelotti vielä, oliko tullut kierteet ja reikä putsattua huolella, ettei korkkaa vesitilaan.
Kaikkiin kyllä. Eli kone kuumana pajalle, pultti löysälle ja kierroksia. Sillä ne irtoaa ilman vaurioita.

Huono kuva tuosta tiivisteestä, mutta jos sitä vertaa uuteen niin kummasti se häviää sieltä välistä. Liekkö joku galvaaninen juttu osittain.
No siltikin se on noista halvin uusittava osa, joten ei juuri haittaa.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Räjäytyskuvia mersusta Larha Tekniikka & Jutustelu 12 23.06.2015 07:30
Mikä kosahti Mersusta? Tapsa Tekniikka & Jutustelu 11 16.10.2011 19:01
Mersusta loppuu joustot! Larha Tekniikka & Jutustelu 13 26.02.2008 20:41
Mersusta huoltoauto MakeH Tekniikka & Jutustelu 2 13.04.2006 17:24
Mersusta Masi Tekniikka & Jutustelu 0 23.11.2005 18:07


Sivu luotu: 11:05 (GMT +2).